  • 11. Data: 2002-01-14 17:49:02
    Temat: Re: [Chello] Błąd routingu?
    Od: Przemyslaw Maciuszko <s...@i...pl>

    "Dominik Ścigalski" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > wina na pewno nie lezy po stronie Chello. Mam na mysli np.
    > sobote czy niedziele, kiedy rowniez predkosci wczytywania
    > stron sa zalosne.
    Konkretne adresy?
    Moze byc na priva.
    > Kolejna historia to niestandardowe programy: np. eDonkey2000,
    > ktory w ogole nie dziala, albo Kazaa, ktory nie moze uzyskac
    > z nikim stabilnego polaczenia.
    Hehe. No i? Zajrzyj na c.p.d :>
    > dla osoby, ktora na codzien korzysta z tamtego komputera sa
    > strony!)
    Ale mi sie strony naprawde bardzo ladnie otwieraja. Zarowno w .pl jak i na
    swiecie. Podobnie z transferami z w/w stron.
    > A jestes klientem, czy administratorem u tego operatora? ;)
    Klientem.
    > PS. Wiem ze te lacza nie maja CIR'u i ze nie ma co _za_bardzo_
    > narzekac, ale na milosc boska niech to lacze wyciaga chociaz
    > SREDNIA przepustowosc przy PODSTAWOWYCH uslugach.
    Alez ja naprawde wyciagam bez problemu 50KB/s korzystajac z _podstawowych_
    uslug.

    --
    Przemyslaw Maciuszko

  • 12. Data: 2002-01-15 09:06:04
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    "Dominik Ścigalski" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > narzekac, ale na milosc boska niech to lacze wyciaga chociaz
    > SREDNIA przepustowosc przy PODSTAWOWYCH uslugach.

    Ty się pytasz czy stwierdzasz jakieś fakty ???
    Skąd możesz mieć pojęcie o szybkości jeśli nie jesteś klientem UPC ?

    Zresztą ja też to mogę potwierdzić: 512/128 kb spokojnie sobie wyciągam.

    pozdr. Robert

  • 13. Data: 2002-01-15 09:06:58
    Temat: Re: Błąd routingu?
    Od: "Dominik Ścigalski" <s...@m...waw.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Maciuszko" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Na grupie newsowej.
    > A dostales jakas plytke?
    > W chellowej wersji OE podobno byl link do newsow :>
    > "Naszej"?
    > To nie jest moja strona.

    Heh, przepraszam, że uniosłem się na ciebie ;). Outlooka nie mam Chellowego.
    Joasia już podała jakąś chyba bardzo ważną stronę o której informacji
    nigdzie
    nie widziałem, może się zgapiłem...

    Pozdrawiam,

    Dominik

  • 14. Data: 2002-01-15 09:07:05
    Od: "Dominik Ścigalski" <s...@m...waw.pl>

    > "Dominik Ścigalski" <d...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
    > Alez ja naprawde wyciagam bez problemu 50KB/s korzystajac z _podstawowych_
    > uslug.

    No tak, może to kwestia złej konfiguracji danego obszaru dostępowego,
    a gdzie korzystasz z tego łącza?

    Pozdrawiam,

    Dominik

  • 15. Data: 2002-01-15 10:05:09
    Od: "Dominik Ścigalski" <s...@m...waw.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Dominik Ścigalski" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    [...]

    > Ty się pytasz czy stwierdzasz jakieś fakty ???
    > Skąd możesz mieć pojęcie o szybkości jeśli nie jesteś klientem UPC ?

    Klientka jest moja dziewczyna i to ona ma problemy, czesto korzysta u
    mnie z internetu i widzi duużą różnicę w szybkości na teoretycznie
    wolniejszym

  • 16. Data: 2002-01-15 10:05:12
    Od: Przemyslaw Maciuszko <s...@i...pl>

    Dominik Ścigalski <s...@m...waw.pl> wrote:
    > No tak, może to kwestia złej konfiguracji danego obszaru dostępowego,
    > a gdzie korzystasz z tego łącza?
    Warszawa.
    Ale znajomi w Krakowie tez nie maja problemow transferowych.

    --
    Przemyslaw Maciuszko

  • 17. Data: 2002-01-15 10:05:16
    Od: "Dominik Ścigalski" <s...@m...waw.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Dominik Ścigalski" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ty się pytasz czy stwierdzasz jakieś fakty ???

    Głośno narzekam.

    > Skąd możesz mieć pojęcie o szybkości jeśli nie jesteś klientem UPC ?

    Bo moja dziewczyna korzysta z tego łącza i nie jest zadowolona.
    Jak już mówiłem punktem odniesienia jest łącze u mnie, teoretycznie
    dwa razy wolniejsze w praktyce o wiele szybsze...

    > Zresztą ja też to mogę potwierdzić: 512/128 kb spokojnie sobie wyciągam.

    Ok. A powiedz, nie masz problemów z wolno otwierającymi się stronami?
    (jakby szukał DNS'u, czy nie wiem jeszcze czego...)

    Pozdrawiam,

    Dominik

  • 18. Data: 2002-01-15 16:10:46
    Temat: 15 GB limit w Chello (było: Błąd routingu)
    Od: "Dominik Ścigalski" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości
    > Dominik Ścigalski wystukał w wiadomości <a1ukqr$1u2r$1@pingwin.acn.pl>:

    [...]

    > Co do grup news to nie wiem, po dwóch dniach znudziła mi się lektura
    > powszechnego narzekania.

    Taaaaaaaak, rzeczywiście, atmosfera tam nie miła, ale
    zastanawiam się ile osób czytających tę grupę i
    potencjalnie zastanawiających się nad podłączeniem do
    internetu wie o ograniczeniu ściągania danych w Chello
    wynoszącym 15 GB na każde 28 dni - mi się włos na głowie
    zjeżył, o tym nie ma ani słowa w umowie, którą się podpisuje
    i chyba traktuje jako wiążącą. W tej samej umowie napisane
    jest, że jak ktoś przekroczy limit może zostać zwiększona
    opłata. Jest tam również napisane, że przez 12 miesięcy
    GWARANTUJĄ niezmienność cen.

    Wcale mnie nie dziwi, że tyle osób narzeka.

    Pozdrawiam,

    Dominik

  • 19. Data: 2002-01-15 16:11:11
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Dominik Œcigalski wrote in news:a20tjk$po2$1@news.onet.pl:

    > Bo moja dziewczyna korzysta z tego łšcza i nie jest zadowolona.

    To jest bardzo subiektywna ocena, moze po prostu w twoim towarzystwie
    strony sie szybciej otwieraja albo czas jej inaczej plynie. :>

    > teoretycznie dwa razy wolniejsze w praktyce o wiele szybsze...

    Na jakiej podstawie to oceniasz ?

    > Ok. A powiedz, nie masz problemów z wolno otwierajšcymi się
    > stronami? (jakby szukał DNS'u, czy nie wiem jeszcze czego...)

    Nie czesciej niz w innych miejscach w ktorych korzystam z sieci (PW,
    siec majaca duze lacze do IPartners).

    W sumie dawno nie korzystalem z ACN, caly czas w "godzinach szczytu"
    pojawiaja sie pingi >1000 ms do wyjscia z sieci ACN ?

    Tak btw zle kodujesz polskie litery. I nie masz odpowiednich naglowkow.

    --
    empeg

    {C7E9C4F0-4476-4775-97C7-C89565DB48FD}

  • 20. Data: 2002-01-15 16:49:45
    Temat: Re: 15 GB limit w Chello
    Od: y...@o...arg.invalid (Lukasz Biegaj)

> [...]
    > i chyba traktuje jako wiążącą. W tej samej umowie napisane
    > jest, że jak ktoś przekroczy limit może zostać zwiększona

    To w koncu jest cos o tym w umowie czy nie ma?

    --
    Lukasz Biegaj * http://www.lukasz.biegaj.net/ * y...@o...arg ROT13