  • 1. Data: 2017-08-26 05:36:50
    Temat: Chińczycy mnie rozwalili...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    ...psychicznie.

    Otóż w końcu postanowiłem zamówić, tak trochę dla eksperymentu, płytki w
    allpcb.com

    No dobra, to że za 10 szt. PCB trzeba zapłacić 5 USD to już przysłowiowy
    chuj ( o tej godzinie dzieci śpią, więc piszę jak myślę...).

    To, że z przesyłką kurierem TNT trzeba zapłacić w sumie 85 zł, i dostać
    za kilka dni, zamiast zapłacić 300 zł i dostać za 2 tygodnie, to drugi i
    trzeci chuj.

    Ale, że wchodzę na "orders", i mam listę z podaną godziną wykonania
    każdej technicznej operacji :

    ____________________

    Solder Mask Positioning Inspection 2017-08-26 04:34
    Solder Mask 2017-08-25 22:28
    Etching Inspection 2017-08-25 21:46
    Etching 2017-08-25 20:35
    Dry Film Circuit Inspection 2017-08-25 20:20
    Dry Film Coating 2017-08-25 17:40
    Panel Plating 2017-08-25 17:38
    Conducting Filming 2017-08-25 17:38
    First Drilling 2017-08-25 11:24
    Cutting 2017-08-25 10:43

    _____________________

    to mnie doprowadziło do spazmów... No nie wierzę. Oni to muszą chyba tak
    losowo generować, bo przecież niemożliwe, żeby tak zorganizować proces,
    firmę i kolejny chuje wie co ?

    Czy to kiedyś, kiedyś tam w przyszłości, do kurwy nędzy, będzie możliwe
    w Nadbałtyckim Mocarstwie ??...

    Idę spać rozważając to dramatyczne pytanie.

  • 2. Data: 2017-08-26 07:23:20
    Temat: Re: Chińczycy mnie rozwalili...
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-08-26 o 05:36, sundayman pisze:
    > ...psychicznie.
    >
    > Otóż w końcu postanowiłem zamówić, tak trochę dla eksperymentu, płytki w
    > allpcb.com

    [...]
    > Czy to kiedyś, kiedyś tam w przyszłości, do kurwy nędzy, będzie możliwe
    > w Nadbałtyckim Mocarstwie ??...
    >
    > Idę spać rozważając to dramatyczne pytanie.

    będzie. ale musimy poczekac na czasy, gdy dla przeciętnego wolaka
    wazniejsze będzie zrobienie czegoś konstruktywnie niż dojebanie
    sąsiadowi i pełna micha "za darmo".

    czyli jakieś 1500 lat.

    a.

  • 3. Data: 2017-08-26 13:14:06
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Miller Artur wrote:

> [...]
    >
    > będzie. ale musimy poczekac na czasy, gdy dla przeciętnego wolaka
    > wazniejsze będzie zrobienie czegoś konstruktywnie niż dojebanie

    Mamy pełną michę, ale nie tak pełną jak inni Europejczycy, więc obsrywamy
    wszystko i wszystkich.
    Czegóż trzeba więcej? Zrobić coś pożytecznego? Do roboty się wziąć?
    Eeeee, niee, lepiej w tym czasie posiedzieć na fejsie i zobaczyć kto kogo, i
    jak obsrał.

    jp

  • 4. Data: 2017-08-26 13:38:29
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 26 sierpnia 2017 05:36:58 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:
    > ...psychicznie.

    Witaj w rzeczywistosci gdzie cos sie tworzy a nie czeka na dotacje lub wegetuje w
    dobrym sampopczuciu od wyplaty do wyplaty.

    Tam jest relatywnie prosto:
    Pracujesz, placa, cieszysz sie zarobkiem.

    Oni tez dojda do tego co u nas i tego co na zachodzie. Ale troche im zejdzie.

    A do tego czasu, rzeczywiscie, nie marnuja czasu i po prostu robia co trzeba...

  • 5. Data: 2017-08-26 13:39:07
    Od: jacek <j...@w...pl>

> [...]
    > w Nadbałtyckim Mocarstwie ??...
    >
    > Idę spać rozważając to dramatyczne pytanie.
    Chyba jednak możliwe, każdy etap wykonuje inny człowiek
    lub maszyna i w momencie wykonania operacji potwierdza
    to w systemie.
    Dalej już dużo nie trzeba abyś mógł to podejrzeć...

    W PL musi dużo wody przepłynąć aby to było możliwe...

    --
    pzdr, j.r.

  • 6. Data: 2017-08-26 16:52:40
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czegóż trzeba więcej?

    Trzeba, żeby w naszym kapitalizmie było jak w komunistycznych Chinach,
    czyli taka wolność gospodarcza. Ot taki paradoks.
    Zapytaj ich ile płacą ZUSu, jakie podatki, ile kontroli mają w firmie i
    ile one trwają.
    Myślisz, że nasi płytkarze to się nudzą?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2017-08-27 00:18:35
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    sundayman wrote:

    > To, że z przesyłką kurierem TNT trzeba zapłacić w sumie 85 zł, i dostać
    > za kilka dni, zamiast zapłacić 300 zł i dostać za 2 tygodnie, to drugi i
    > trzeci chuj.

    Czwarty jest taki, że sobie w ramach badania możliwości technologicznych
    chińskiego człowieka testowo wyceniałem płyki 14-warstwowe, z
    zagrzebanymi przelotkami. Za 10 sztuk miałoby mnie to kosztować
    1920 dolarów, ale poza tym nać klient nać pannnn... W Polsce dla
    4 warstw jest już problem, a więcej, to nawet nie pytaj.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2017-08-27 00:33:07
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Jakoś to wszystko co piszecie nie jest pocieszające.

    Ja do Chińczyków zawsze miałem szacunek. Bo to papier. Bo porcelana. Bo
    proch. O rakietach nie wspominając.

    Ale po tym co zobaczyłem, to pora zacząć się ich bać. Bo skoro oni mogą
    tak, to mogą wszystko.

  • 9. Data: 2017-08-27 00:42:27
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 27 sierpnia 2017 00:33:15 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    > proch. O rakietach nie wspominając.
    >
    > Ale po tym co zobaczyłem, to pora zacząć się ich bać. Bo skoro oni mogą

    Ja ci powiem moja tajemnicę którą odkryłem niezbyt dawno:

    Zeby byc zajebistym w tym co robisz wystarczy byc dobrym i rzetelnym. Bo reszta ludzi
    jest kiepska i beznadziejna.

    Za duzo razy okazywalo sie ze mając o czyms takie se pojęcie robiłem robote lepszą od
    "fachowca". I nie jestem jakims "miszczem swiata".

    Masa ludzi wokół jest po prostu gorsza niz przecietna.

    A chinczykom poprostu sie chce.

    Wrzuc se kanał serpentza z jutuba, poszukaj odcinka o technologii i kobietach.
    Inne filmiki tez polecam.

    Rozpisal bym sie dalej ale nie chce tu politykowac...

  • 10. Data: 2017-08-27 11:36:11
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    sundayman wrote:

    > Ale po tym co zobaczyłem, to pora zacząć się ich bać. Bo skoro oni mogą
    > tak, to mogą wszystko.

    Nie ma się co bać. Nie możesz ich pokonać, to się do nich przyłącz.
    Sprawa zapisania córki na kurs chińskiego jest w moim domu dość
    poważnie dyskutowana.

    Pozdrawiam, Piotr