  • 11. Data: 2014-08-19 12:59:38
    Temat: Re: Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
    Od: s...@v...pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>

    Wyjaśnijcie mi krok po kroku co z tą chłodnica mam zrobic jak ją zalac itp
    prosze

    jeszcze raz podsyłam link do zdjęc tej chłodnicy:
    http://chomikuj.pl/szymon1807/Galeria

  • 12. Data: 2014-08-19 13:17:24
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 19 - 08 - 2014 (wtorek) o godzinie 12:50,
    s...@v...pl<szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> napisał(a):

    > dobre :D ale nadal się nie dowiedziałem jak zalac tą chłodnice i czy może
    > byc to woda destylowana z koncentratem do chłodnic

    Jeżeli chłodnica nie ma korka, to z dużym prawdopodobieństwem zalewa się ją
    poprzez zbiorniczek wyrównawczy - poszukaj go idąc po przewodach
    wychodzących z chłodnicy.

    Płyn do chłodnic może być, chociaż prawdziwi motocykliści podobno zalewają
    swoje maszyny wyłącznie 15-letnią whisky ;-)

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 13. Data: 2014-08-19 13:24:28
    Od: s...@v...pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>

    Yorick napisal

> [...]

    > Płyn do chłodnic może być, chociaż prawdziwi motocykliści podobno zalewają
    > swoje maszyny wyłącznie 15-letnią whisky ;-)

    W takim razie kupie 15-letnia whisky :D a tak poważnie to nie ma nigdzie
    miejca w którym można zalac tą chłodnice sprawdzałem dokładnie na górze
    chłodnicy jest tylko taki cypelek i tam jest milimetrow dziurka i nigdzie
    wiecej nic nie ma i nie mam pojęcia co z tym zrobic wczesniej jeden
    użytkownik pisał że to nowa generacja chłodnic ale nie wiem sam co to jest
    przypadrzcie się dokładnie :D

  • 14. Data: 2014-08-19 13:31:36
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-19 13:24, s...@v...pl pisze:
    > a tak poważnie to nie ma nigdzie
    > miejca w którym można zalac tą chłodnice sprawdzałem dokładnie na górze
    > chłodnicy jest tylko taki cypelek i tam jest milimetrow dziurka

    a do czego sluzy ta nakretka czarna widoczna na pierwszej fotce po
    drugiej stronie glowki ramy ?

    A Uowcy pytałeś ?

    pozdr
    newrom

  • 15. Data: 2014-08-19 14:23:58
    Od: s...@v...pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>

    Roman Niewiarowski napisal

    > a do czego sluzy ta nakretka czarna widoczna na pierwszej fotce po
    > drugiej stronie glowki ramy ?

    > A Uowcy pytałeś ?

    > pozdr
    > newrom

    Ta nakrętka służy do wlewu oleju do silników dwusuwowych :D pomóżcie

  • 16. Data: 2014-08-19 14:38:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-19, szymon1808 vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> wrote:

    > Ta nakrętka służy do wlewu oleju do silników dwusuwowych :D pomóżcie

    Newrom stary precel a takich rzeczy nie wie...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2014-08-19 14:43:59
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-19 14:38, AZ pisze:

    > Newrom stary precel a takich rzeczy nie wie...

    Jestem z krakufa, tu sie leje na fałki i cfajtakty!

    newrom
    PS. chlodnice rieju w internecie maja normalne korki, ale Ty sie lepiej
    znasz na padlinach motoryzacyjnych to sprawdz jak to w kasasuki jest i
    podpowiedz koledze :P

  • 18. Data: 2014-08-19 14:49:50
    Od: s...@v...pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>

    No poradzcie cos