  • 21. Data: 2014-08-19 22:27:29
    Temat: Re: Ch?odnica w crossie problem. Pomocy
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał

    > Ludzkosc wyginie. To pewne.

    Obśmiałem się w pierwszej chwili, a potem się
    przeraziłem. No masz rację, niestety masz rację!
    Regres jest przerażający. Czasem się jeszcze
    łudzę, że to sen...Trzeba się jakoś pocieszać :\

    --
    Hinek

  • 22. Data: 2014-08-20 10:25:15
    Od: s...@v...pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>

    Hinek napisal

> [...]
    > przeraziłem. No masz rację, niestety masz rację!
    > Regres jest przerażający. Czasem się jeszcze
    > łudzę, że to sen...Trzeba się jakoś pocieszać :

    Nikt na całym forum nie potrafi odpowiedziec...

  • 23. Data: 2014-08-20 11:08:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-20, szymon1808 vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> wrote:

    > Nikt na całym forum nie potrafi odpowiedziec...

    My sie tu nie znamy, ale napisz do tego goscia:
    http://www.scigacz.pl/Wyslij,wiadomosc,6699x1.html

    Powinien Cipo moc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2014-08-21 11:15:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-19, Hinek <h...@f...pl> wrote:
> [...]
    > przeraziłem. No masz rację, niestety masz rację!
    > Regres jest przerażający. Czasem się jeszcze
    > łudzę, że to sen...Trzeba się jakoś pocieszać :\

    Eeee, nie przerazaj sie. Pierdolnij sobie jakas fajna samojebke, wrzuc
    na fejsika, dostaniesz pare lajkow i od razu zrobi Ci sie lepiej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2014-08-21 15:05:52
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Thu, 21 Aug 2014 09:15:51 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:
    > Pierdolnij sobie jakas fajna samojebke

    Chodzi Ci o selfi? :) Co to ta samojebka jest?

    --
    pozdro
    tadzik

  • 26. Data: 2014-08-21 17:01:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-21, tadzik <f...@f...com> wrote:

    > Chodzi Ci o selfi? :) Co to ta samojebka jest?

    Nie znasz mlodziezowego slangu a udzielasz sie na scigacz.pl, portalu
    dla nastolatkow? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2014-08-23 00:19:49
    Od: s...@v...pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>

    ODŚWIEŻAM

  • 28. Data: 2014-08-23 09:44:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    s...@v...pl wrote:

    > ODŚWIEŻAM

    jak zgnije to się wyrzuca nie odświeża

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2014-08-23 19:30:12
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 23 - 08 - 2014 (sobota) o godzinie 00:19,
    s...@v...pl<szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> napisał(a):

    > ODŚWIEŻAM

    To nie forum, tylko grupa dyskusyjna, więc zachowuj się proszę, nie
    "odświeżaj" i nie krzycz (tj. nie pisz wielkimi literami).

    Wracając do Twojego problemu, to tak jak Ci już napisałem, są dwie
    możliwości - albo chłodnica ma korek, albo jest zbiorniczek wyrównawczy.
    Jeżeli nie ma ani jednego ani drugiego, to z dużym prawdopodobieństwem jest
    to jakaś "samoróbka" zrobiona przez poprzedniego właściciela, czy też przez
    handlarza, który wymienił uszkodzoną chłodnicę na to, co miał akurat pod
    ręką.

    IMHO masz teraz dwie możliwości:
    1) Sprawdź jak idą przewody od chłodnicy - ale nie na zasadzie "popatrzyłem
    z góry i z dołu" tylko naprawdę dokładnie - zdejmij siedzenie, zbiornik
    paliwa, osłony i co tam jeszcze da się zdjąć bez problemu i obejrzyj
    przewody centymetr po centymetrze. Zbiorniczki wyrównawcze potrafią być w
    różnych dziwnych miejscach. Jeżeli go nie znajdziesz (i jeżeli jeszcze np.
    nie znajdziesz po drodze termostatu) to będziesz wiedział na pewno, że masz
    do czynienia z "samoróbką".

    2) Możesz też spróbować szczęścia u generalnego importera Rieju:
    http://riejumoto.pl/?page_id=800
    Na dole masz namiary na serwis. Napisz grzecznego maila, opisz problem,
    podaj dane motocykla (model, rok produkcji, numer VIN) dołącz zdjęcia. Jak
    będziesz miał trochę szczęścia a serwisanci będą mieli dobry humor, to może
    dostaniesz swoją odpowiedź bez potrzeby rozkręcania motocykla.

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 30. Data: 2014-08-24 12:02:19
    Od: szymon1808%40vp.pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>

    Yorick napisal

> [...]

    > będziesz miał trochę szczęścia a serwisanci będą mieli dobry humor, to może
    > dostaniesz swoją odpowiedź bez potrzeby rozkręcania motocykla.

    Okej tak zrobię i dam znac jeszcze