  • 31. Data: 2015-09-25 19:14:59
    Temat: Re: Chłodzenie CPU
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Podmiot Liryczny" <u...@m...pl> wrote in message
    news:mte14r$pqq$1@node2.news.atman.pl...
    > Używam od lat podobną konstrukcję:
    > http://www.morele.net/chlodzenie-cpu-arctic-freezer-
    7-pro-rev-2-328067/
    > i na niekręconym procku sprawuje się to świetnie. Trzeba tylko w biosie
    > ustawić na silent a obroty zawierają się między 800-1600 a tem. procka nigdy
    > nie wzrasta ponad 60 celsjuszy.

    mam tego jeszcze cale pudlo na strychu, stosunek jakosci do ceny
    jest nie do pobicia, idealny zamiennik stockowego chlodzenia,
    na niekreconych procesorach go nie slychac

    --
    http://db.org.pl/

  • 32. Data: 2015-09-26 16:31:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Sep 2015, 666 wrote:

    > Akwarium można podgrzewać, lub terrarium ;-)
    > Swoją drogą dlaczego nie użyć zamrażarki lub lodówki z zamrażalnikiem, nowej
    > lub z demobilu?

    Bo prościej zadowolić się "małą lodówką" w postaci ogniw Peltiera.

    Rozwiązanie z "lodówką" ma tę wadę, że trzeba pilnować, aby miejsca
    w których temperatura jest niższa od temperatury otoczenia nie miały
    możliwości wykroplenia wody z powietrza.
    Nieosłonięty Peltier może skończyć się kapaniem wody na płytę główną :>
    Ta woda jest czysta (destylowana), ale jak już po czymś popłynie
    to niekoniecznie (czysta).

    pzdr, Gotfryd