  • 11. Data: 2010-01-26 10:49:29
    Temat: Re: Chyba czas na nowy aku.
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 25 Sty, 23:22, "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote:
    > Jakis czas temu, a dokladnie 2lata zalecono mi wymiane akumulatora.
    > Owczesna zime przetrzymalem, nastepna tyz, nastepna... wlasnie
    > przetrzymuje, ale chyba w koncu odpuszcze i kupie. Bez sansu meczyc
    > silnik i rozrusznik porannym zapalaniem, skoro i tak niebawem zakup
    > bedzie konieczny.
    > W zwiazku z tym pytanie jaki wybrac? Potebuję do XC70 z silnikiem D5,
    > ktos moze podpowiedziec jakas zacna marke i typ? Chcial bym sie
    > przygotowac przed zakupem.
    >
    > THX.
    > Irek.N.

    mam Centrę od 2003 roku w Volvo 940 benzyna i dzisiaj zapaliłem
    samochód mimo że stał od soboty. Słychać że akumulator kręci z
    wysiłkiem ale KRĘCI.Jeżeli przyszła zima będzie taka sama to będę
    musiał kupić nowy oczywiście Centrę

  • 12. Data: 2010-01-26 11:48:50
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    wysiłkiem ale KRĘCI.Jeżeli przyszła zima będzie taka sama to będę
    musiał kupić nowy oczywiście Centrę
    --------------------------------------

    A która konkretnie ?
    Standard / Plus / Futura ?

    Pzdr

    JKK

  • 13. Data: 2010-01-26 21:37:32
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Dzięki wszystkim za rady, C-Futura zanabyta :)

    Pozdrawiam.
    Irek.N.

  • 14. Data: 2010-01-27 16:45:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >samochód mimo że stał od soboty. Słychać że akumulator kręci z
    >wysiłkiem ale KRĘCI.Jeżeli przyszła zima będzie taka sama to będę

    Pytanie podstawowe czy centra 2011 bedzie tak samo dobra jak Centra
    2003 :-)

    J.