  • 11. Data: 2018-09-22 17:38:06
    Temat: Re: Ciagnie wilka do lasu :-)
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Jak trafi na sędziego Tuleyę, to go uniewinni, jesli uzna, że go
    PiSowska prokuratura nękała, albo skaże na dożywocie, jeśli uzna, że
    Ziobro traktował go ulgowo.
    Jeśli trafi na roztargnionego sędziego, to Frog straci kluczyki zanim
    sąd się zajmie sprawą.
    Najpewniej jednak sąd skieruje pytania prejudycjalne do UE i będzie
    spokojnie czekał. Czekał też będzie Frog w areszcie przez 10 lat na
    proces, a potem dostanie odszkodowanie z naszych pieniędzy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2018-09-23 13:36:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Sep 2018 17:38:06 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
> [...]
    > spokojnie czekał. Czekał też będzie Frog w areszcie przez 10 lat na
    > proces, a potem dostanie odszkodowanie z naszych pieniędzy.

    Na razie to jak widzisz - policjanci wyznaczyli date przesluchania i
    wypuscili.
    I tak to moze trwac, az sie przedawni :-)

    J.

  • 13. Data: 2018-09-26 17:49:37
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-20 o 08:35, p...@g...com pisze:
    > https://www.rmf24.pl/fakty/news-frog-zatrzymany-prze
    z-policje-grozi-mu-do-5-lat-wiezienia,nId,2633604

    Czy ten gość spowodował jakikolwiek wypadek?