  • 1. Data: 2018-09-19 08:50:05
    Temat: 5 lat za cofanie licznika
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Ziobro ogłosił, że wprowadzą karalność cofania/wymiany licznika- od 3 m-cy
    do 5 lat.
    https://dziennikzachodni.pl/cofanie-licznikow-samoch
    odow-bedzie-karalne-od-trzech-miesiecy-do-5-lat-czy-
    to-powstrzyma-handlarzy/ar/13502719
    ciekawe jak to im wyjdzie w praktyce;)
    Teraz pewnie zaraz za granicą będą punkty 'korygujące'...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 2. Data: 2018-09-20 00:41:37
    Temat: Re: 5 lat za cofanie licznika
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-19 o 08:50, tck pisze:
> [...]
    to-powstrzyma-handlarzy/ar/13502719

    > ciekawe jak to im wyjdzie w praktyce;)
    > Teraz pewnie zaraz za granicą będą punkty 'korygujące'...

    To irytujące. Licznik jest właściciela pojazdu a nie do jego inwigilowania.

  • 3. Data: 2018-09-20 04:26:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wlasciciel jest panstwowy to i licznik jest panstwowy. Wlasciciel wlasciciela
    licznika zabrania cofania swojego licznika. Wlasciciel licznika nie ma nic do
    gadania.

  • 4. Data: 2018-09-20 08:17:56
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-09-20 o 00:41, kk pisze:
    odow-bedzie-karalne-od-trzech-miesiecy-do-5-lat-czy-
    to-powstrzyma-handlarzy/ar/13502719

    > To irytujące. Licznik jest właściciela pojazdu a nie do jego inwigilowania.

    Jakby ludzie byli uczciwi, to zamordyzm nie byłby potrzebny.
    W zasadzie to w ogóle władza byłaby zbędna.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-09-20 08:59:41
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Wlasciciel jest panstwowy to i licznik jest panstwowy. Wlasciciel wlasciciela
    licznika zabrania cofania swojego licznika. Wlasciciel licznika nie ma nic do
    gadania.

    Pierd..sz :-)

    Istotą własności jest nieograniczone prawo do rozporządzania swoją
    własnością. Osoba nie może być czyjąś własnością bo trzebaby wrócić do
    niewolnictwa najpierw.

  • 6. Data: 2018-09-20 09:20:14
    Od: Tadeusz <...@n...pl>

    > Osoba nie może być czyjąś własnością bo trzebaby wrócić do
    > niewolnictwa najpierw.

    Powiedz to ZUS-owi lub Urzędowi Skarbowemu ;-)

  • 7. Data: 2018-09-20 09:41:15
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-20 o 08:17, Miroo pisze:
    odow-bedzie-karalne-od-trzech-miesiecy-do-5-lat-czy-
    to-powstrzyma-handlarzy/ar/13502719

    > Jakby ludzie byli uczciwi, to zamordyzm nie byłby potrzebny.

    Jakiego oszukiwania? Właściciel z natury ma prawo cofnąć licznik.

    > W zasadzie to w ogóle władza byłaby zbędna.

    Władztwo rzeczy jest istotą posiadania :-) To nie carsharing, że chcemy
    się dzielić samochodem, w tym być może jego stanem licznika.

    Jak sprzedawałem 18-letni samochód z przebiegiem licznikowym 270 tys za
    2500zł to przekazałem nowemu właścicielowi autentyczną historię jego
    użytkowania, z cenami, miejscami napraw, odnotowanymi przebiegami. Ale
    to był mój wybór. Mogłem powiedzieć "człowieku, to stary samochód, masz
    go tutaj, jechałeś nim, nie zawracaj gitary". Ja rozumiem, że jak ktoś
    kupuje jakieś drogie cacko to może bardziej przejmować się, ale dalej
    jest to bardziej kwestia na jaki samochód go stać a nie jak bardzo można
    go oszukać.

    Po prostu pojeby.

  • 8. Data: 2018-09-20 09:58:38
    Od: p...@g...com

    --Po prostu pojeby.

    to dla naszego dobra, wybory ida wiec suweren musi byc dopieszczony :-)

  • 9. Data: 2018-09-20 10:04:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj pare klapsow na posterunku policji swojemu dziecku to zobaczysz jakie ono Twoje a
    jakie panstwowe. Albo nie idz z nim na obowiazkowe szczepienia. Mozesz dostac
    wezwanie zebys w czasie pokoju podstawil swoj samochod do cwiczen wojska. O skrajnym
    wypadku ze sie zrobi wojna, dostaniesz wezwanie do wojska i nie pojdziesz nie
    wspominam bo oczywiste ze cie swoi o leb skroca. Jestes taki sam panstwowy jak
    sygnalizator na skrzyzowaniu albo asfalt na drodze.

  • 10. Data: 2018-09-20 10:09:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jeszcze ludzie uczciwi, prawi musieli by rzadzic. Historia Swiata pokazuje ze do
    wladzy zawsze dochodzily najwieksze kreatury, skurwysyny i bandziory z okolicy. To ze
    teraz zakladaja garnitury i krawaty znaczy ze moda sie zmienila a nie ludzie.