  • 1. Data: 2009-07-06 00:54:43
    Temat: Ciekawe grupy dyskusyjne
    Od: Rejestrator <r...@a...pl>

    Tradycyjne fora internetowe praktycznie całkowicie zastąpiły grupy
    dyskusyjne ale na szczęście są jeszcze ludzie którzy dyskutują na takich
    grupach czy znacie może jakieś fajne grupy Google bądź Usenet ?

    Jestem początkującym internautą więc proszę o wyrozumiałość serdecznie
    pozdrawiam Konrad.

    Zmysłowa, odważna i niebezpieczna...
    Wyraź te trzy cechy za pomocą zdjęcia.
    Wyślij swoją fotkę i wygraj Karet do kina
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ftransformers.blo
    og.pl%2F&sid=787

  • 2. Data: 2009-07-06 01:32:50
    Temat: Re: Ciekawe grupy dyskusyjne
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Rejestrator pisze:
> [...]
    > Zmysłowa, odważna i niebezpieczna...
    > Wyraź te trzy cechy za pomocą zdjęcia.
    > Wyślij swoją fotkę i wygraj Karet do kina

    LOL

    --
    pzdr, Piotr M
    "Stirlitz musiał coś załatwić w Kancelarii Rzeszy. Podszedł do okienka,

  • 3. Data: 2009-07-06 04:11:48
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 06 Jul 2009 02:54:43 +0200, Rejestrator <r...@a...pl>
    wrote:

> [...]
    >grupach czy znacie może jakieś fajne grupy Google bądź Usenet ?
    >
    >Jestem początkującym internautą więc proszę o wyrozumiałość serdecznie

    jest tylko jedna taka i miales nieszczescie wlasnie sie na niej
    znalezc. <rs>

  • 4. Data: 2009-07-06 06:10:53
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Rejestrator" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Tradycyjne fora internetowe praktycznie całkowicie zastąpiły grupy
    > dyskusyjne

    a skąd ty to wiesz ? skoro jak piszesz

    > Jestem początkującym internautą

    troll ?

  • 5. Data: 2009-07-06 17:07:18
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Kot Prezydenta wrote:

    > a skąd ty to wiesz ? skoro jak piszesz

    Kiedy to prawda... niestety.

    k,

  • 6. Data: 2009-07-06 17:56:34
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Rejestrator <rejespam@ajlowjupl> napisal w wiadomosci

    "Tradycyjne"? www.pl.wikipedia.org/wiki/Forum_dyskusyjne
    www.pl.wikipedia.org/wiki/Usenet

    > fora internetowe praktycznie całkowicie zastąpiły grupy dyskusyjne

    Przyklad tego, ze niedoswiadczeni uzytkownicy wybieraja rozwiazania moze
    latwiejsze w obsludze, ale niekoniecznie lepsze. Szkoda, ze jak widac to
    oni kreuja trendy rzadzace siecia.
    www.astrofizyka.info/informatyka/usenetkonf/fora_vs_
    grupy_dyskusyjne.html
    Radoslaw Ziomber