  • 1. Data: 2009-07-06 00:59:01
    Temat: Odp: Ciekawe grupy dyskusyjne
    Od: Rejestrator <r...@a...pl>

    Zapomniałem dodać że mile widziana na tych grupach duża aktywność :)

    Zmysłowa, odważna i niebezpieczna...
    Wyraź te trzy cechy za pomocą zdjęcia.
    Wyślij swoją fotkę i wygraj Karet do kina
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ftransformers.blo
    og.pl%2F&sid=787

  • 2. Data: 2009-07-06 07:35:31
    Temat: Re: Odp: Ciekawe grupy dyskusyjne
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 06 Jul 2009 02:59:01 +0200, Rejestrator <r...@a...pl>
    wrote:

    >Zapomniałem dodać że mile widziana na tych grupach duża aktywność :)

    Spróbuj to soc.culture.polish - jeśłi chodzi o dużą aktywność to
    powinna Ci się spodobać :-P

    Zdrówko