  • 1. Data: 2009-07-05 22:59:45
    Temat: Niedrogi Notebook 17"
    Od: Krzysiek <i...@w...pl>

    Cześć!

    Poszukuję niedrogiej maszyny do pisania do domu w formie notebooka. Na
    sprzęt biurkowy nie ma miejsca. Nie musi mieć wydajnego procesora, ani
    karty grafiki, super baterii oraz multum wyjść, ale przydałaby się
    przyzwoita klawiatura i wyświetlacz (najlepiej matowy).
    Chciałbym się zmieścić w okolicach 3 tys. (może być taniej).

    Wstępnie się rozglądałem i widzę, że jest całkiem sporo siedemnastek w tej
    klasie cenowej, ale po przerzuceniu kilku recenzji zauważyłem też że
    większość ma spore wady.

    Stosunkowo najkorzystniej wygląda Toshiba P300, ale jednak: świecący ekran,
    ponoć niezbyt wygodna klawiatura, denerwujący wiatraczek i grzejąca się
    obudowa. No i zostałem z niczym.

    Jednym słowem - co polecacie?

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek

    pisząc na mail dodaj k na początku adresu

  • 2. Data: 2009-07-05 23:11:51
    Temat: Re: Niedrogi Notebook 17"
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Krzysiek pisze:

    > Wstępnie się rozglądałem i widzę, że jest całkiem sporo siedemnastek w tej
    > klasie cenowej, ale po przerzuceniu kilku recenzji zauważyłem też że
    > większość ma spore wady.

    Proszę Cię, bądź litościwy dla ludzkości i może będziesz tak skory i
    napiszesz jakie wady mogą mieć laptopy dla twoich wymagań:

    (do pisania, nie musi mieć wydajnego procesora, ani
    karty grafiki, super baterii oraz multum wyjść, ale przydałaby się
    przyzwoita klawiatura i wyświetlacz (najlepiej matowy).)

    Bo IMO każdy wg kryteriów sprosta Twoich wymaganiom
    http://www.skapiec.pl/site/cat/17/filtr/_0_12870_0_0
    _0_0_0_0_0_0

    Co do matrycy matowej to już sobie poszperaj.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Stirlitz musiał coś załatwić w Kancelarii Rzeszy. Podszedł do okienka,

  • 3. Data: 2009-07-05 23:33:13
    Od: Krzysiek <i...@w...pl>

    Dnia Mon, 06 Jul 2009 01:11:51 +0200, Piotr M napisał(a):

> [...]
    > napiszesz jakie wady mogą mieć laptopy dla twoich wymagań:
    >
    > Bo IMO każdy wg kryteriów sprosta Twoich wymaganiom

    Na skąpcu trochę ciężko sprawdzić jakość klawiatury, głośność pracy
    wentyla, czy grzanie się obudowy.

    Proszę po prostu o opinię ludzi, którzy mają styczność z takim sprzętem.

  • 4. Data: 2009-07-05 23:36:51
    Od: Kuba <f...@n...pl>

    Krzysiek pisze:

    > Proszę po prostu o opinię ludzi, którzy mają styczność z takim sprzętem.

    Poczytaj recenzje na www.notebookcheck.pl

    Kuba

  • 5. Data: 2009-07-06 00:17:03
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Krzysiek pisze:

    > Na skąpcu trochę ciężko sprawdzić jakość klawiatury, głośność pracy
    > wentyla, czy grzanie się obudowy.

    Głośność pracy? IMO odpuść sobie. Grzanie obudowy? Po co Ci to
    potrzebne? I tak będzie leżał na stole i nic Ci to nie będzie
    przeszkadzać ani jemu. No chyba że będziesz pisać na kolanach czy innych
    plenerach lub okolicznościach przyrody, ale z tego co wiem to wszystkie
    grzeją w kolana i nie ma na to rady. Jakość klawiatury? Każda jest
    dobra. I tu jak najbardziej, jeżeli chcesz wykorzystywać go jako maszynę
    do pisania, bez obaw, będzie dobra, a jak będziesz miał wyjątkowe
    wymagania co do układu klawiszy, miękkości, ergonomii i co tylko sobie
    zażyczysz, wymyślisz, to sobie po prostu dokupisz klawiaturę, czy to na
    kablu czy bezprzewodową. I nie ma, że sobie nie dogodzisz.

  • 6. Data: 2009-07-06 06:08:50
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyzwoita klawiatura i wyświetlacz (najlepiej matowy).
    > Chciałbym się zmieścić w okolicach 3 tys. (może być taniej).

    Czy to bedzie sprzęt przenośny ? jeśli nie i większośc czasu będziesz
    spędzał w tym samym miejscu sporadycznie tylko przenosząc komputer w inne
    miejsca to proponują laptopa z 15" a do tego 19-22" monitor na biurko -
    wybierzesz najlepszy jaki ci bedzie odpowiadał z matową matrycą i regulacją
    okranu i innymi bajerami, do detgo dobra duża argonomiczna klawiatura z
    podkładkami pod dlłonie etc.

    To dla mnie jest ergonomiczny zestaw a lapka masz małego i zdecydowanie
    łatwiej i wygodniej czasami z nim się gdzieś wybrać, co więcej - mając na
    biurku dwa monitory możesz pracować na dwoch ekranach w jednym czasie, no na
    duzym edytujesz tekst na na małym masz cały czas np stronkę z kursami walut
    itp co tam komu potrzeba. Cenowo bez problemu zmieścisz się w 3000 zł

  • 7. Data: 2009-07-06 07:34:02
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 6 Jul 2009 00:59:45 +0200, Krzysiek <i...@w...pl> wrote:

> [...]
    >ponoć niezbyt wygodna klawiatura, denerwujący wiatraczek i grzejąca się

    Komputer stacjonarny. Jeśli to ma stać w jednym miejscu to po co ma to
    być laptop? Bo "modnie"? Weź pod uwagę że laptopy (nawet z ekranem 17
    cali) mają specyficzną klawiaturę - często bez bloku klawiszy
    numerycznych. Czy nie lepiej kupić zwykły porządny monitor i jakiś
    mały komputer? np. wielu moich userów dostaje do pracy biurowej
    (Office, net) takie małe Adaxy na Atomie z płytą w formacie iTX.
    Zestaw z 17 calowym monitorem z WinXP to koszt 1600-1800 złotych)
    zaleznie od sam nie wiem czego ale cena sie ciąglę wacha ;-) Jak
    bardziej wydajne to jeszcze mniejszy Acer Aspire Revo R3600 - mocujesz
    go z tyłu monitora i nawet nei wiesz ż enei masz komputera. Jedyna
    jego wada to brak napędu CD/DVD. Ważne ze możesz sobie dobrać do
    takiego komputera dowolny monitor jaki Ci pasuje i dowolną
    kalwiaturę/mysz. Taki zestaw nie zabierze więcej miejsca niż duży
    laptop a jest zdecydowanei wygodniejszy w pracy stacjonarnej. No i
    zmieścisz się w 2 tysiącach za resztę kupukąć legalnego Office'a,
    antywira i parę kilo kawy. ;-)

    Zdrówko

  • 8. Data: 2009-07-06 08:09:26
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 06.07.2009 00:59, Krzysiek pisze:
    > Poszukuję niedrogiej maszyny do pisania do domu w formie notebooka. Na
    > sprzęt biurkowy nie ma miejsca. Nie musi mieć wydajnego procesora, ani

    To kup MAŁY komputer stacjonarny. Co za kłopot?

    > karty grafiki, super baterii oraz multum wyjść, ale przydałaby się
    > przyzwoita klawiatura i wyświetlacz (najlepiej matowy).

    To wyklucza komputery klasy 'notebook'.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 9. Data: 2009-07-06 19:48:41
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    www.ceneo.pl

    Jurek W

  • 10. Data: 2009-07-07 19:51:32
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Jednym słowem - co polecacie?

    po pierwsze do twoich wymagan to najbardziej pasuje maly desktop a nie
    notebook.
    jesli juz koniecznie notebook bo taka jest teraz moda jak widac to polecam
    normalny w miare mobilny sprzet z matryca 14-15" a nie kobyle z 17" ktora
    ani mobilna nie jest ani pracowac na bateri dlugo nie potrafi.
    do tego kup sobie monitor +20", mysz i klawiature i bedziesz mial calkiem
    rozsadny zestaw do pracy.
    na samym notebooku to trzeba byc masochista zeby meczyc sie z praca biurowa
    :)

    --
    pzdr
    piotrek