  • 81. Data: 2014-11-28 21:05:41
    Temat: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    > U nich w Ameryka, iPhone to się kupuje za dniówkę w McDonaldsie na mopie!

    Ile sie zarabia w McDonalds "na mopie"?

  • 82. Data: 2014-11-28 22:08:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >Ile sie zarabia w McDonalds "na mopie"?

    pińcet

  • 83. Data: 2014-11-28 22:35:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Ile sie zarabia w McDonalds "na mopie"?

    3 pszemole/mop w sumie 72 pszemole na dzień.
    Za reklamowanie mopów do iphona premia 0.1%% pszemola.
    Za upierdliwość: -100%.
    Amen..

    --
    marfi

  • 84. Data: 2014-11-29 15:38:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Podziwiać.
    > Jesteś dobry w tym co robisz. Mógłbyś zrobić karierę w korporacji, rządzie
    > (rzecznik prasowy idealny)
    > Masz niebywałe zdolności, wiedzę marketingową, zręcznie stosujesz sztuczki
    > psychotechniczne. Marnujesz się klepiąc na grupach.

    Dziękuję za słowa uznania.
    Może masz rację. Przemyślę sobie taką karierę :-)

    > Niestety a może na szczęście nie dorastam Ci do pięt.
    > Ja tylko wyrażam swoje zdanie.

    Na tym polega właśnie "sztuka" w reklamie (lub anty-reklamie)
    aby cel reklamy (potencjalny klient) który jest wystawiony na
    działanie takiej reklamy, przyjął treści w niej prezentowane jako te
    swoje...

    Dobra reklama polega nie na tym że pamiętasz reklamę tylko na
    tym że pamiętasz skojarzenia z produktem jakie ta reklama Ci
    zaserwuje jeszcze długo po tym jak zapomnisz samą reklamę...
    Ty, widzisz, jesteś idealnym przykładem jak działa dobra antyreklama
    Apple która sugeruje skojarzenia produktów Apple z gejami:
    napisałeś "ja wyrażam tylko swoje zdanie".
    Tymczasem nie jest to Twoje zdanie :-) To efekt dobrej antyreklamy!

    > Ktoś powiedział że za to co teraz wyprawiają marketingowcy będą się smażyć
    > w piekle. O ile istnieje jakieś gejowskie piekło. :-)

    No ale sam im usilnie pomagasz będąc narzędziem w ich rękach,
    propagując w nieskończoność to skojarzenie iPhone-gejfon...
    Za każdym razem jak to zrobisz przypomnij sobie, że pracujesz
    dla konkurencji Apple w dziale reklamy, i do tego robisz to za friko.

  • 85. Data: 2014-11-29 22:36:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-29 o 15:38, Pszemol pisze:
    > napisałeś "ja wyrażam tylko swoje zdanie".
    > Tymczasem nie jest to Twoje zdanie :-) To efekt dobrej antyreklamy!

    Dobre. :-)
    Twoja reklama jest z tych dobrych bo Ty dyskutujesz a jak ktoś ma swój
    inny pogląd to jest to wpływ tych złych co mi wywiercili w głowie dziurę
    i kazali nie lubić wojujących gejów i ich ulubiony ajfonów.

    Rozwijasz się czy już tylko ośmieszasz? :-)

    > Za każdym razem jak to zrobisz przypomnij sobie, że pracujesz
    > dla konkurencji Apple w dziale reklamy, i do tego robisz to za friko.

    Ja tylko stawiam bardziej lub mniej udolnie opór Twojej akcji
    agitacyjnej. To Ty tworzysz codziennie nowy watek o ajfonach i
    wyszukujesz nowych jego ficzerów i powodów do skrytykowania konkurencji

    Ale jak już pisałem jesteś dobry w odwracaniu kota ogonem. Powinieneś
    dostać podwyżkę :-)

    PS. Konkludując. Sprzęt który chwalisz jest przynajmniej przepłacony w
    polskich realiach. Nawet jeśli jest pod pewnymi względami lepszy od
    innych to jest PRZEPŁACONY. U nas w Polsce w kraju na dorobku kiedy
    płace mamy takie jakie mamy a ceny ogólnoeuropeskie-światowe stosunek
    cena/jakość jest ważny. Przemyśl to zanim coś znowy napiszesz źle
    dobierając argumenty do okreśonej grupy docelowej. :-)

  • 86. Data: 2014-11-29 23:20:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    a.pl...

    >PS. Konkludując. Sprzęt który chwalisz jest przynajmniej przepłacony w
    >polskich realiach.

    Niby dlaczego w polskich, jest przepłacony i tyle.

  • 87. Data: 2014-11-30 13:35:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > inny pogląd to jest to wpływ tych złych co mi wywiercili w głowie dziurę i
    > kazali nie lubić wojujących gejów i ich ulubiony ajfonów.

    OK, rozwiń więc temat, udowodnij że to Twoje zdanie - napisz mi
    co ma wspólnego Apple/iPhone z homoseksualizmem...
    Napisz więc dlaczego propagujesz skojarzenie iPhone-gejfon.
    Jeśli to faktycznie jest "twoje zdanie" to będziesz w stanie nam to
    łatwo w kwiecisty i wyczerpujący sposób wyjaśnić... No chyba że tylko
    powtarzasz jak bezmyślna papuga za (anty)reklamą którą usłyszałeś...

> [...]
    > To Ty tworzysz codziennie nowy watek o ajfonach i wyszukujesz nowych jego

    Po prostu się tym interesuje - jak wiesz, mój obecny telefon się
    starzeje, jestem na etapie wybierania następcy więc czytam tu
    i tam, robię rozpoznanie co kupić dla siebie i jak mi wpadnie coś
    dobrego przypadkiem w całym tym szumie informacyjnym to
    chętnie się z grupą tym dzielę. Tak było z wątkiem o wodoodporności
    iPhone6 - całkowicie przypadkiem się na ten artykuł natknąłem
    i pomyślałem od razu o niedawnej tu rozmowie o tym jak to my
    jesteśmy rozczarowani że Apple nie ogłosił wodoodporności...
    Wysłałem link na grupę - w końcu grupa jest od takich tematów.
    Co w tym złego? Naprawdę przypisujesz mi niecne zamysły,
    posądzasz o jakieś agitki - ja naprawdę nie dbam o to co Ty kupisz.
    Grupa ta jest do dyskusji o urządzeniach gsm, sprawdź nazwę
    i opis grupy jak nie wierzysz - nie interesuje Ciebie ta tematyka
    to zastanowiłbym się nad tym co Ty tutaj właściwie robisz...