  • 11. Data: 2018-07-17 12:34:54
    Temat: Re: Ciekawy pacjent
    Od: p...@g...com

    to juz chyba ostatnia generacja ... teraz duzo ludzi podrozuje i lapie dobre nawyki
    ale tak mi sie przypomnialo ze mimo tej sieczki w Rosji nie widac tego na youtubie
    choc moze sie nie lapie bo trupow nie ma :-)

  • 12. Data: 2018-07-17 12:42:43
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 17.07.2018 o 12:34, p...@g...com pisze:
    > to juz chyba ostatnia generacja ... teraz duzo ludzi podrozuje i lapie dobre nawyki

    Co rozumiesz przez "dobre nawyki"?
    Jacek

  • 13. Data: 2018-07-17 12:58:03
    Od: p...@g...com

    --Co rozumiesz przez "dobre nawyki"?

    http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/97
    1426,zmiany-na-drogach-jazda-na-suwak-obowiazkowa.ht
    ml

  • 14. Data: 2018-07-17 14:21:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 12:58, p...@g...com pisze:

    > --Co rozumiesz przez "dobre nawyki"?
    >
    > http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/97
    1426,zmiany-na-drogach-jazda-na-suwak-obowiazkowa.ht
    ml

    Czytałem propozycję, paru zadowolonych idiotów zmieni zdanie
    jak doczyta że nie będzie to dotyczyło przypadków kiedy najpierw
    radośnie wyprzedzają stojących swoim pasem aby potem wciskać się
    na zakorkowany pas. I wymagając od innych uprzejmości o której sami
    zapomnieli.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-07-18 21:09:41
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    p...@g...com w
    ups.com>:

    > --Co rozumiesz przez "dobre nawyki"?

    > http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/97
    1426,zmiany-na-drogach-jazda-na-suwak-obowiazkowa.ht
    ml

    "autor: Piotr Szymaniak30.08.2016, 07:40; Aktualizacja: 30.08.2016, 07:57"

    Ale z ciebie idiota umysłowy.

    --
    'Tom N'