  • 1. Data: 2010-05-20 13:28:49
    Temat: Co kieruje światło w reflektorze soczewkowym?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Witam,
    Mam pytanie odnośnie refelktorów z soczewkami ( nie Xenon). znany jest
    problem wypalania odbłysnika w Avensis. Mam jednak pytanie. Która część
    reflektora jest istotna z tego zdjęcia
    http://www.przeklej.pl/plik/reflektor-avensis-jpg-00
    15akapb5a5
    1. Czy sama soczewka zaznaczona na niebiesko cz tez odbłysnik zaznaczony na
    czerwono.

  • 2. Data: 2010-05-20 14:36:15
    Temat: Re: Co kieruje światło w reflektorze soczewkowym?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
> [...]
    15akapb5a5
    > 1. Czy sama soczewka zaznaczona na niebiesko cz tez odbłysnik

    Mysle ze ta trzecia - ten czerwony odblysnik to chyba tylko
    dekoracyjny, a gdzies tam za niebieska soczewka jest odblysnik
    wlasciwy.

    J.

  • 3. Data: 2010-05-20 20:36:21
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

> [...]
    >
    > Mysle ze ta trzecia - ten czerwony odblysnik to chyba tylko dekoracyjny, a
    > gdzies tam za niebieska soczewka jest odblysnik wlasciwy.

    Wyjąłem dziś jedną lampę celem określenia stanu powłoki odbłyśnika ale tam w
    środku mało co widać choć wydaje się że była powłoka świecąca.