  • 1. Data: 2010-05-20 12:51:37
    Temat: Zjazd na Sosnowiec - Katowice 3Stawy
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy w Katowicach, na 3Stawach zjazd na Sosnowiec dalej zablokowany ?
    Wczoraj widzialem, staly slupki, spory korek a ja sie dzisiaj dosc
    spiesze jadac z Gliwic. Jechal ktos tamtedy dzisiaj i moze podpowiedziec
    jak sytuacja wyglada ?

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2010-05-20 12:53:08
    Temat: Re: Zjazd na Sosnowiec - Katowice 3Stawy
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 20 Maj, 12:51, Xiant <x...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Wczoraj widzialem, staly slupki, spory korek a ja sie dzisiaj dosc
    > spiesze jadac z Gliwic. Jechal ktos tamtedy dzisiaj i moze podpowiedziec

    Jeżdżę tam codziennie, tyle że odbijam na Bielsko a potem ochojec,
    żeby się dostać do ligoty i na dzień dzisiejszy ten tor jest zamknięty.

  • 3. Data: 2010-05-20 14:06:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-20 12:51, *Xiant* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > Wczoraj widzialem, staly slupki, spory korek a ja sie dzisiaj dosc
    > spiesze jadac z Gliwic. Jechal ktos tamtedy dzisiaj i moze podpowiedziec

    Na Załężu skręć na średnicówkę i spokojnie zjedziesz na sosnowiec za
    tunelem.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2010-05-20 17:46:57
    Od: Andrzej Jackowicz-Korczynski <a...@w...pl>

    W dniu 20.05.2010 12:51, Xiant pisze:
> [...]
    > Wczoraj widzialem, staly slupki, spory korek a ja sie dzisiaj dosc
    > spiesze jadac z Gliwic. Jechal ktos tamtedy dzisiaj i moze podpowiedziec

    Zjazd jes chwilę wcześniej, przy zjeździe na Bielsko, ale korki
    potwornie duże

    --
    \./_ Andrzej Jackowicz-Korczynski
    \

  • 5. Data: 2010-05-20 17:47:49
    Od: Andrzej Jackowicz-Korczynski <a...@w...pl>

    W dniu 20.05.2010 12:53, Mateusz pisze:

    > Jeżdżę tam codziennie, tyle że odbijam na Bielsko a potem ochojec,
    > żeby się dostać do ligoty i na dzień dzisiejszy ten tor jest zamknięty.

    Popołudniu wylot z Ligoty na Katowice to jeden stojący sznur samochodów ...

  • 6. Data: 2010-05-20 18:53:29
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Andrzej Jackowicz-Korczynski pisze:

    > Zjazd jes chwilę wcześniej, przy zjeździe na Bielsko, ale korki
    > potwornie duże
    Nie przesadzaj, wczoraj okolo 17 nawet korka nie bylo tylko trzeba bylo
    zwolnic do 10km/h i to tylko przez to, ze wiecej aut na Tychy jedzie i
    musi sie przebic przez pas w kierunku A4/Sosnowca
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-05-21 07:17:59
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gliwic. Jechal ktos tamtedy dzisiaj i moze podpowiedziec jak sytuacja wyglada

    W wypadku dużych korków na tym zjeździe, jechałem często kawałek dalej w stronę
    Krakowa, wjeżdżałem na drogę 1 w kierunku Warszawy i wskakiwałem do Sosnowca
    przy outlecie lub parę kilometrów dalej bliżej DG.

    --
    andreas

  • 8. Data: 2010-05-21 08:02:25
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 20 Maj, 17:47, Andrzej Jackowicz-Korczynski <a...@w...pl> wrote:
    > Popołudniu wylot z Ligoty na Katowice to jeden stojący sznur samochodów ...

    Rano też. Wszystko przez to, że zamknęli ul. Załęską. Jak sytuacja na
    pobliskich torach kolejowych się poprawi, to dopiero wtedy mają zacząć
    wypompowywać z tego odcinka. To jest jakaś totalna masakra...