  • 1. Data: 2010-05-20 12:26:16
    Temat: Focus 1.8 TDCi opinie?
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Witam,

    jak trwoga to... pms. Znajomy Niemiec sprzedaje aktualnie swoją foke. 2002 rok
    (pierwsza rejestracja Luty 2003), silnik 1.8 tdci 85kW w wersji Ghia (navi,
    klimatronik, felgi 17", podgrzewane krzesla itd). 5 drzwi. Ma ją od nowości.
    Nakręcił 180kkm (80% autostrada). To typowy szkop więc wszystko zawsze było
    ładnie swerisowane w autoryzowanym warsztacie. 2kkm temu wymieniony rozrząd,
    klocki+tarcze, olej. Garażowany, pieszczony, myty 8 razy w tygodniu itd. Sam
    twierdzi, że auto sprawuje się nienagannie, dobre zawieszenie i nawet nie
    rdzewieje. Krzyknął za nią 4k Ojro. Myślę, że jakbym mu z Polski przywiózł
    kiełbase i wódke to by zszedł jeszcze ze 300E. Pytanie czy brać? Boję się trochę
    literki "c" w tym TDCi. Jak te pompowtryski sprawują się w polskich warunkach?

    Co w tych samochodach najczęściej się psuje? Na co zwrócić ewentualnie
    szczególną uwagę? Zależy mi na spalaniu. Helmut twierdzi, że w trasie schodził
    wg komputera do 4 litrów a ja nie mam podstaw, żeby mu nie wierzyć. Opłaca się
    po to jechać? Za przemawia: pewne źródło a co za tym idzie pewna historia auta,
    pewny przebieg itd., silnik?, wyposażenie, cena?. Przeciw: trzeba jechać do
    Niemiec=>koszta sprowadzenia, czas.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie sugestie,

    Robert

  • 2. Data: 2010-05-20 12:53:04
    Temat: Re: Focus 1.8 TDCi opinie?
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-05-20 12:26, Robert wrote:
    > Opłaca się po to jechać? Za przemawia: pewne źródło a co za tym idzie
    > pewna historia auta, pewny przebieg itd., silnik?, wyposażenie, cena?.
    > Przeciw: trzeba jechać do Niemiec=>koszta sprowadzenia, czas.

    Jesli chcesz auto dla siebie, to nie masz sie nad czym zastanawiac.

  • 3. Data: 2010-05-20 12:57:55
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał:

    > Jesli chcesz auto dla siebie, to nie masz sie nad czym zastanawiac.

    Auto chce dla siebie. Nie handluje samochodami. A co jesli chodzi o silnik? Na
    co zwrocic uwagę?

  • 4. Data: 2010-05-20 13:00:27
    Od: PaPi <...@...3>

    >To typowy szkop

    Rozumiem, ze nie przeszkadza gdy za granica zwracaja sie do Ciebie per
    "polaczek" albo jeszcze gorzej "polacke" ?

    > Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie sugestie,

    Prosze bardzo.

  • 5. Data: 2010-05-20 13:13:12
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał:

    > Rozumiem, ze nie przeszkadza gdy za granica zwracaja sie do Ciebie per
    > "polaczek" albo jeszcze gorzej "polacke" ?

    Nie przeszkadza mi to. Kwestia dystansu do siebie, życia, świata.

    > Prosze bardzo.

    *) Z wyłączeniem trolli.

  • 6. Data: 2010-05-20 13:15:15
    Od: PaPi <...@...3>

    > Nie przeszkadza mi to. Kwestia dystansu do siebie, życia, świata.

    Znajomemu tez nie przeszkadza ? Jesli nie, to wez pod uwage, ze piszesz
    miejscu publicznym.

  • 7. Data: 2010-05-20 13:16:33
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > nowości. Nakręcił 180kkm (80% autostrada). To typowy szkop więc wszystko
    > zawsze było ładnie swerisowane w autoryzowanym warsztacie.
    (...)
    > kiełbase i wódke to by zszedł jeszcze ze 300E. Pytanie czy brać? Boję się
    > trochę literki "c" w tym TDCi. Jak te pompowtryski sprawują się w polskich
    > warunkach?

    hmm może doczytaj na jakimś forum Forda co z tymi TDCI, bo swego czasu wieść
    gminna niosła, że te silniki dzielą sie na te którym ukł wtryskowy się już
    wysypał i na te którym się wysypie... ale może cośtam zmienili i będzie
    spokój?

    brat

  • 8. Data: 2010-05-20 13:30:54
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał:

    > Znajomemu tez nie przeszkadza ?

    Nie przeszkadza. Są na tym świecie ludzie, którzy mają do siebie, swojego
    pochodzenia dystans. Ja nie klaszcze w samolocie i nie zakładam skarpet do
    sandałów ale nie obrażam się jak ktoś mnie z tym identyfikuje. Stereotypy nie
    biorą się z nikąd. Słowa "szkop" czy "szwab" mają jedynie charakter pogardliwy i
    uwypuklają niektóre cechy Niemców takie jak na przykład dbanie o nienaganny stan
    techniczny samochodu. To wszystko. Jak cię uraziłem - przepraszam.

    > Jesli nie, to wez pod uwage, ze piszesz miejscu publicznym.

    Proponuję koniec bezsensownego flejma, ok? Jak miałeś jakieś doświadczenia z
    silnikiem 1.8 TDCi, to daj znać - chętnie przeczytam.

  • 9. Data: 2010-05-20 13:36:43
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cena?. Przeciw: trzeba jechać do Niemiec=>koszta sprowadzenia, czas.
    >
    > Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie sugestie,

    Jeśli jest to Foka I to chyba bym się na nią nie napalał. Za 24 tysiące
    kupisz w Polsce zarejestrowaną Fokę II, z tym silnikiem, ale z 2006 roku. A
    ten samochód wyjdzie Cię po całej operacji conajmniej 19 tysięcy.

    Jurand.

  • 10. Data: 2010-05-20 13:37:46
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-05-20 13:36, Jurand wrote:
    jest to Foka I to chyba bym się na nią nie napalał. Za 24 tysiące
    > kupisz w Polsce zarejestrowaną Fokę II,

    Jestes w stanie zagwarantowac historie, bezwypadkowosc i przebieg takiej
    foki II za 24k?