  • 1. Data: 2010-11-04 00:37:13
    Temat: Obudowa z wyjsciami USB ...
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Jaka obudowe moglibyscie polecic bez zasilacza, zalezy mi na wyjsciach
    USB, e-sata z przodu lub na gorze.
    Milo by bylo gdyby były 4 miejsca na hdd i 3 sloty na napędy zewnętrzne.
    No i by była dobra wentylacja , dobra i cicha.
    Patrzyłem na cooler master dominator 690 ale wydaje mi się ciut za droga.
    W tej chwili mam chieftec big tower i niestety musze ja wymienic bo jest
    ciut za duża do nowego umeblowania w pokoju.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-11-04 21:41:57
    Temat: Re: Obudowa z wyjsciami USB ...
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 4.11.2010, Norbert napisał(a):

> [...]
    > W tej chwili mam chieftec big tower i niestety musze ja wymienic bo jest
    > ciut za duża do nowego umeblowania w pokoju.

    Cooler Master Gladiator 600 - AFAIR jest trochę tańsza od Dominatora.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/