  • 1. Data: 2010-11-04 11:03:27
    Temat: grafika raz jeszcze, chce lepszą ale ekonomiczną
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    na grupie poddano mi pomysł na radeon 5750
    a może coś innego kompromisowego?
    nawet i lekko mniejsza wydajność wzamian za mniejsze użycie energi

    ogólnie w gry nie gram
    od czasu do czasu odpalę cs1.6, metin itp

    raczej nie mają dużych wymagań
    jednak od czasu do czasu się coś potrafi przycinać w cs1.6

    moja grafika to radeon 2600xt info poniżej
    na początku chciałem iść na całego gtx 460
    jednak potem stwierdziłem że przy moich zastosowaniach
    będzie podgrzewać wnętrze obudowy
    no i oczywiście pobierać zbytecznie energię

    Właściwości procesora graficznego
    Karta wideo Gigabyte Radeon HD 2600 XT
    Nazwa kodowa procesora graficznego RV630
    Liczba tranzystorów 390 milion(ów)
    Technologia wykonania 65 nm
    Typ magistrali PCI Express 1.0 x16 @ x16
    Rozmiar pamięci 256 MB
    Częstotliwość taktowania układu graficznego 796 MHz (oryginalny: 800 MHz)
    Częstotliwość taktowania przetwornika RAMDAC 400 MHz
    Liczba potoków pikseli 4
    Liczba układów zarządzania teksturami (TMU) na potok 2
    Unified Shaders 120 (v4.0)
    Sprzętowa obsługa DirectX DirectX v10
    Pixel Fillrate 3184 MPikseli/sek
    Texel Fillrate 6368 MTekseli/sek

    Typ magistrali GDDR3
    Szerokość magistrali 128-bitowy(a)
    Rzeczywista częstotliwość taktowania 693 MHz (DDR) (oryginalny: 700 MHz)
    Efektywna częstotliwość taktowania 1386 MHz
    Przepustowość 21.7 GB/sek

  • 2. Data: 2010-11-04 11:17:32
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > na grupie poddano mi pomysł na radeon 5750
    > a może coś innego kompromisowego?
    > nawet i lekko mniejsza wydajność wzamian za mniejsze użycie energi

    5750 to jest własnie kompromis ;)

    > ogólnie w gry nie gram
    > od czasu do czasu odpalę cs1.6, metin itp
    >
    > raczej nie mają dużych wymagań
    > jednak od czasu do czasu się coś potrafi przycinać w cs1.6

    cs nie powinien się ciąć na karcie którą posiadasz. Może to nie karta jest
    wąskim gardłem

> [...]
    > jednak potem stwierdziłem że przy moich zastosowaniach
    > będzie podgrzewać wnętrze obudowy
    > no i oczywiście pobierać zbytecznie energię

    Poszukaj używanego Radeona HD3850 i będziesz happy :)

  • 3. Data: 2010-11-04 11:24:25
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    To ja przez długi czas uzywałem 8900GT. Jeżeli nie grasz to w zupełności
    taka karta styknie. Pracowałem w rozdziałce 1920x1200 koszt karty 100zł

  • 4. Data: 2010-11-04 12:10:42
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    zlotowinfo wrote:

    > na grupie poddano mi pomysł na radeon 5750
    > a może coś innego kompromisowego?
    > nawet i lekko mniejsza wydajność wzamian za mniejsze użycie energi

    Fajną kartą była pasywna Sapphire 4760 Ultimate, dziś chyba zastąpiona
    przez 5670, o taka:
    http://www.agito.pl/karty-graficzne/sapphire-radeon-
    hd-5670-ultimate-1gb-ddr5-pci-e-box.0.404404.html

    Może to Ci przypasuje...

    Grzegorz

  • 5. Data: 2010-11-04 13:47:04
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-04 12:03, zlotowinfo pisze:

> [...]
    > jednak potem stwierdziłem że przy moich zastosowaniach
    > będzie podgrzewać wnętrze obudowy
    > no i oczywiście pobierać zbytecznie energię

    No to GT240 trochę mniej pobiera i trochę słabsza.
    Ma PhysX i CUDA ale nie ma DirectX 11 tylko 10.1

    miab