  • 11. Data: 2017-05-10 21:55:25
    Temat: Re: Co może być przyczyną że Samsung Avila szybciej pada mimo nowego akumuatora?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Od kilku lat mamy w rodzinie telefony, które wytrzymują te kilka lat na
    > początkowej baterii.
    >
    > Natomiast dawniej miałem tak (telefony różnych marek):
    >
    > 1. Bateria kupiona z telefonem na starcie wytrzymywała X godzin i
    > pojemność spadała o połowę przez rok.
    >
    > 2. Bateria zapasowa kupowana jako markowa i wcale nie tania (bo o tanich
    > to nie ma co mówić) wytrzymywała na starcie najwyżej 60% z X i traciła
    > połowę pojemności w pół roku.
    >
    > Baterii równie dobrej jak kupiona z telefonem nie udało mi się kupić ani
    > razu.

    To co opisujesz to typowy przypadek.
    I wytłumaczenie nie jest hardwareowe.

    Zwykle ludzie przesiadają się z bardzo starych telefonów
    i zanim dobrze poznają nowy sprzęt ten sprzęt nie jest
    dużo używany w ciągu dnia: bateria wtedy starcza na długo.

    W miarę używania, poznawania sprzętu dochodzą nowe
    jego funkcje, doinstalowuje się nowe programy, ustawia
    nowe alarmy, zezwala nowym aplikacjom na monitorowanie
    położenia w tle (GPS) a często nawet ktoś się zakocha :-)
    i zamiast gadać 5 minut dziennie i wysyłać 10 sms dziennie
    zaczyna gadać 3 godziny dziennie i wysyłać 10 tysięcy smsów :-)

    No i porównuje potem czas pracy na baterii "dawniej" i teraz
    i mu wychodzi, że słaba bateria. Idzie, kupuje nową, myśli
    że się poprawi czas pracy. A to nie bateria. I na nowej tak
    samo krótko pracuje telefon bo tak samo intensywnie używany.
    ---
    Wiedziałem, że nam to wyjaśnisz

  • 12. Data: 2017-05-11 18:32:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup
    On 5/10/2017 7:30 AM, rageofhonor wrote:

    >Sprawdź, może to pomoże - miałem ten problem w Samsungu S3 Mini -
    >nagle zaczął rozładowywać się w kilka godzin. Ładował się bardzo
    >szybko, czyli jakby padł akumulator. Kupiłem nowy akumulator, na
    >pewno oryginał - to samo. Okazało się, że zwariowało coś, co
    >odpowiada za ocenę stanu naładowania baterii. Działo się tak po
    >dłuższym używaniu telefonu pod dużym obciążeniem (włączony tethering
    >i aktywne korzystanie z internetu).

    Ja mialem Ace3 - jakas aplikacja rozladowywala baterie szybko,
    podejrzewam cos zwiazanego z wifi.
    Pomoglo przywrocenie ustawien fabrycznych ... czyli skasowanie
    wszystkiego.

    Ale Avila to chyba nie ten przypadek.
    Tym niemniej warto sprobowac.

    J.

  • 13. Data: 2017-05-11 19:15:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Natomiast dawniej miałem tak (telefony różnych marek):
    >1. Bateria kupiona z telefonem na starcie wytrzymywała X godzin i

    Na pewno roznych ? Tak mialem z Siemensem C35 i ME45.
    W tym czasie posiadacze Nokii sie chwalili, ze juz pare lat uzywaja
    baterii i jak nowa.

    Siemens pchal ogniwa Panasonica - w owym czasie mialem o nich bardzo
    zla opinie - skutek pewnego modelu notebooka, ktory tez na tych
    ogniwach byl, i wszystkie w firmie padly w 12-18 miesiecy.

> [...]
    >tanich
    >to nie ma co mówić) wytrzymywała na starcie najwyżej 60% z X i

    Tu akurat mialem dosc dobre opinie, bo zastepcze baterie mialy co
    pojemnosc rzeczywista rzedu 0.9X, i podobna trwalosc jak oryginal.

    Tylko ze nadrukowane mialy 1.2 pojemnosci oryginalnej, 1.5x, 2x, a co
    tam - bez kozery napisze 4x wiecej.

    >Baterii równie dobrej jak kupiona z telefonem nie udało mi się kupić
    >ani
    >razu.

    Od dluzszego czasu nie kupowalem baterii.
    Nokia ciagle sluzy, Samsung ciagle sluzy, SE sie zdegradowala po 3 czy
    4 latach ...

    J.

  • 14. Data: 2017-05-15 03:30:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message
    > dywagacje naszego grupowego eksperta od wszystkiego są tylko...
    > dywagacjami.

    Oczywiście że tak :-) To są dywagacje.

  • 15. Data: 2017-05-15 22:05:50
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-05-10 o 21:55, re pisze:
    > Wiedziałem, że nam to wyjaśnisz
    Wszyscy wiedzą, że nie potrafisz cytować.

  • 16. Data: 2017-05-15 23:05:26
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-15 o 22:05, Jawi pisze:

    > Wszyscy wiedzą, że nie potrafisz cytować.

    Jesteś kretynem, czy szmatą?
    Teraz objaśniam pytanie.

    Jeśli ktoś pisze wprost, że wszystkich pozostałych lekceważy, że ma ich
    w dupie, to każdy normalny człowiek takiego osobnika ignoruje.
    Dyskutować z nim mogą tylko albo kretyni, albo szmaty uwielbiające być
    lekceważone. Utwierdza to powyższego prostaka w przekonaniu, że słusznie
    robi mając w dupie dyskutantów, bo ma do czynienia tylko z odpadami... :(

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 17. Data: 2017-05-16 20:47:54
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-05-15 o 23:05, Akarm pisze:
    > bo ma do czynienia tylko z odpadami...
    I musisz się biedaku do swojej roli już przyzwyczaić. Czy tam do szmaty,
    debila, kretyna, co Ci łatwiej przyjdzie.

  • 18. Data: 2017-05-17 00:14:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jawi"

    > Wiedziałem, że nam to wyjaśnisz
    Wszyscy wiedzą, że nie potrafisz cytować.
    ---
    Nauczysz mnie ?

  • 20. Data: 2017-06-03 01:30:31
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.05.2017 o 21:08, JoteR pisze:

    > Avila też niewiele więcej umie, można tylko pogadać w 2G i zrobić fotki
    > w oszałamiającej rozdzielczości 2 mpx

    3.2 mpx. Avila lubi światło i jak ma dobre światło robi fajne foty.
    Ja tam se czytałem xiązki na niej.