  • 1. Data: 2017-05-10 00:43:31
    Temat: Web Spotify raz jeszcze
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć.

    Jakiś czas temu pytałem Was o to czy działa Wam web-player-spotify a
    jeśli tak to czy macie flasha i jaką przeglądarki używacie.

    Ogólnie chyba jednogłośnie napisaliście, że u Was wszystko gra, więc
    desperacko piszę ten oto post:

    Help. nie działa mi web player spotify.

    Nie wiem o co chodzi, flasha odinstalowałem, próbowałem użyć Firefox
    53.0.2, Vivaldi 1.10 (Chrome/Opera) i Internet Explorer 11.

    Za Każdym razem mam komunikat, że wystąpił błąd - ale jaki to bóg jeden
    raczy wiedzieć. Jedyna odmiana, to to że pod ie11 wyskoczył komunikat by
    zainstalować flash.

    Próbowałem już tryby incognito, z wyłączonym uBlockiem i w ogóle nowe
    profile przeglądarki. Za każdym razem to samo - ktoś wie o co może chodzić?

    https://i.imgur.com/ifbK0mr.jpg