  • 1. Data: 2017-05-10 07:30:25
    Temat: Co może być przyczyną że Samsung Avila szybciej pada mimo nowego akumuatora?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Kupiłem nową baterię bo telefon się samoczynnie rozładowywał w ciągu kilku
    godzin.Teraz chyba problem nadal istnieje mimo nowej baterii. Jaka może być
    przyczyna takiego zachowania? Zwykle bez ładowania telefon trzymał kilka
    dni.

  • 2. Data: 2017-05-10 08:37:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 May 2017 07:30:25 +0200, rageofhonor napisał(a):

> [...]
    > przyczyna takiego zachowania? Zwykle bez ładowania telefon trzymał kilka

    1.Kupiłeś podróbę.
    2.Sprwadź co masz wł>=ączone w tle.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-05-10 08:59:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > 1.Kupiłeś podróbę.

    2. Nie ma nowych baterii tylko są stare z recyclingu, różnie można trafić.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 4. Data: 2017-05-10 10:48:25
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 5/10/2017 7:30 AM, rageofhonor wrote:
> [...]
    > kilku godzin.Teraz chyba problem nadal istnieje mimo nowej baterii. Jaka
    > może być przyczyna takiego zachowania? Zwykle bez ładowania telefon

    Sprawdź, może to pomoże - miałem ten problem w Samsungu S3 Mini - nagle
    zaczął rozładowywać się w kilka godzin. Ładował się bardzo szybko, czyli
    jakby padł akumulator. Kupiłem nowy akumulator, na pewno oryginał - to
    samo. Okazało się, że zwariowało coś, co odpowiada za ocenę stanu
    naładowania baterii. Działo się tak po dłuższym używaniu telefonu pod
    dużym obciążeniem (włączony tethering i aktywne korzystanie z
    internetu). Pomaga rozładowanie telefonu do końca (tak, aby się
    wyłączył) i ponowne naładowanie. Czasami tak trzeba zrobić dwa razy.

  • 5. Data: 2017-05-10 12:42:49
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 1.Kupiłeś podróbę.
    > 2.Sprwadź co masz wł>=ączone w tle.

    Nowa bateria to jest Blue Star Premium 1050 mAh Li-ion.

  • 6. Data: 2017-05-10 13:13:36
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.05.2017 07:30, rageofhonor pisze:
> [...]
    > kilku godzin.Teraz chyba problem nadal istnieje mimo nowej baterii.
    > Jaka może być przyczyna takiego zachowania? Zwykle bez ładowania

    Od kilku lat mamy w rodzinie telefony, które wytrzymują te kilka lat na
    początkowej baterii.

    Natomiast dawniej miałem tak (telefony różnych marek):

    1. Bateria kupiona z telefonem na starcie wytrzymywała X godzin i
    pojemność spadała o połowę przez rok.

    2. Bateria zapasowa kupowana jako markowa i wcale nie tania (bo o tanich
    to nie ma co mówić) wytrzymywała na starcie najwyżej 60% z X i traciła
    połowę pojemności w pół roku.

    Baterii równie dobrej jak kupiona z telefonem nie udało mi się kupić ani
    razu.

    MJ

  • 7. Data: 2017-05-10 14:53:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

> [...]
    > połowę pojemności w pół roku.
    >
    > Baterii równie dobrej jak kupiona z telefonem nie udało mi się kupić ani

    To co opisujesz to typowy przypadek.
    I wytłumaczenie nie jest hardwareowe.

    Zwykle ludzie przesiadają się z bardzo starych telefonów
    i zanim dobrze poznają nowy sprzęt ten sprzęt nie jest
    dużo używany w ciągu dnia: bateria wtedy starcza na długo.

    W miarę używania, poznawania sprzętu dochodzą nowe
    jego funkcje, doinstalowuje się nowe programy, ustawia
    nowe alarmy, zezwala nowym aplikacjom na monitorowanie
    położenia w tle (GPS) a często nawet ktoś się zakocha :-)
    i zamiast gadać 5 minut dziennie i wysyłać 10 sms dziennie
    zaczyna gadać 3 godziny dziennie i wysyłać 10 tysięcy smsów :-)

    No i porównuje potem czas pracy na baterii "dawniej" i teraz
    i mu wychodzi, że słaba bateria. Idzie, kupuje nową, myśli
    że się poprawi czas pracy. A to nie bateria. I na nowej tak
    samo krótko pracuje telefon bo tak samo intensywnie używany.

  • 8. Data: 2017-05-10 15:24:26
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.05.2017 14:53, Pszemol pisze:

> [...]
    > że się poprawi czas pracy. A to nie bateria. I na nowej tak
    > samo krótko pracuje telefon bo tak samo intensywnie używany.

    Ja pisałem o telefonach, które służyły do dzwonienia i poza smsami nic
    innego nie umiały.

    MJ
    PS. W węża nie grałem.

  • 9. Data: 2017-05-10 16:14:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-10 o 15:24, Michał Jankowski pisze:

    > Ja pisałem o telefonach, które służyły do dzwonienia i poza smsami nic
    > innego nie umiały.

    Wcisnęli ci podróbę.
    Jak poszukasz w prasie jakiegoś testu powerbanków to przeczytasz
    że często mają połowę mocy podanej na obudowie. Taka moda.
    A idioci popierają to portfelami kupując coraz cieńsze telefony.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2017-05-10 21:08:45
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Michał Jankowski" napisał:

    > Ja pisałem o telefonach, które służyły do dzwonienia i poza smsami
    > nic innego nie umiały.

    Avila też niewiele więcej umie, można tylko pogadać w 2G i zrobić fotki w
    oszałamiającej rozdzielczości 2 mpx bez geotaggingu, bo GPS-a - przynajmniej
    w polskiej dystrybucji - nie miała. Zaś instalowanie jakichkolwiek aplikacji
    (zresztą tylko w Javie) wymagało znajomości czarodziejskich kodów. Tak więc
    dywagacje naszego grupowego eksperta od wszystkiego są tylko... dywagacjami.

    Co do powerbanku -
    https://www.facebook.com/CytrynGumiak/photos/a.57124
    3522908096.1073741829.570959979603117/15159226717735
    05/?type=3&theater

    JoteR