  • 11. Data: 2018-02-07 20:36:18
    Temat: Re: Co na "miśki"?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 lutego 2018 18:45:42 UTC+1 użytkownik Endriu napisał:

    > Spierdalaj.

    Pite było czy tak tylko zaistnieć tu chciałeś?

  • 12. Data: 2018-02-08 08:47:09
    Od: quent <x...@x...com>

    On 05.02.2018 11:31, Jacek wrote:
    > Zostałem niedawno wymiśkowany na 4 punkty i 100 PLN i w związku z tym
    > moje pytanko:
    > co się teraz stosuje aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości?
    > Janosik? a może jest coś innego?
    > Jacek

    Jest jeszcze Waze.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2018-02-08 17:29:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-02-2018 o 08:47, quent pisze:

    > Jest jeszcze Waze.

    I każdy nowy program do tego samego, zmniejsza skuteczność każdego z
    nich (bo nie dostajesz 3/4 informacji które dostałbyś gdyby wysypu
    takich samych programów nie było).

    To tak jak sklep osiedlowy, jeden przędzie ledwo ledwo, ale zaraz ktoś
    otwiera tuż obok dwa inne.
    Skutek jest taki, że nie są w stanie na siebie zarobić i padają
    wszystkie i to w krótkim czasie, a klienci mają się z pyszna.

  • 14. Data: 2018-02-09 09:12:52
    Od: quent <x...@x...com>

    On 08.02.2018 17:29, Cavallino wrote:

    > I każdy nowy program do tego samego, zmniejsza skuteczność każdego z
    > nich (bo nie dostajesz 3/4 informacji które dostałbyś gdyby wysypu
    > takich samych programów nie było).

    gdyby, gdyby...
    https://genius.com/Ona-i-webber-gdzie-tak-pieknie-ly
    rics

> [...]
    > Skutek jest taki, że nie są w stanie na siebie zarobić i padają
    > wszystkie i to w krótkim czasie, a klienci mają się z pyszna.

    Brak konkurencji już przerabialiśmy w PL. Nie tęsknię za tym.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2018-02-09 09:40:50
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 8 lutego 2018 17:30:00 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    > Skutek jest taki, że nie są w stanie na siebie zarobić i padają
    > wszystkie i to w krótkim czasie, a klienci mają się z pyszna.

    Na szczęście takie sytuacje istnieją tylko w w lewicowej propagandzie.

  • 16. Data: 2018-02-09 16:14:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-02-2018 o 09:40, s...@g...com pisze:

    > Na szczęście takie sytuacje istnieją tylko w w lewicowej propagandzie.

    Nie, nawet jeśli zaślepionym prawakom coś się nie mieści w ich ciasnych
    łbach, to istnieją również w realu, choćby na moim osiedlu.

    Wszystkie sklepy w mojej jego części zostały właśnie zamknięte, z Żabką
    włącznie.
    I dopóki nie znajdzie się następny naiwny, który będzie liczył że jednak
    coś na handlu zarobi, pozostało mi ganianie po bułki kilka ulic dalej.

    Ale to była tylko analogia do meritum - Yanosik też już jest wyraźnie
    mniej wydajny niż kiedyś, o cb nawet nie wspominając - tam zostały tylko
    przekleństwa tirowców.

  • 17. Data: 2018-02-09 16:15:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-02-2018 o 09:12, quent pisze:

    > Brak konkurencji już przerabialiśmy w PL. Nie tęsknię za tym.

    Wolisz jeden sklep w okolicy domu, czy zero?
    Bo ja zdecydowanie ten jeden, jaki by nie był, będzie lepszy niż nic.

  • 18. Data: 2018-02-09 17:14:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Wolisz jeden sklep w okolicy domu, czy zero?
    >Bo ja zdecydowanie ten jeden, jaki by nie był, będzie lepszy niż nic.

    No przeciez jak te trzy zbankrutuja, to zaraz co najmniej jeden nowy
    powstanie.

    No chyba ze ... banki lepiej placa za wynajem :-)

    J.

  • 19. Data: 2018-02-09 18:01:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-02-2018 o 17:14, J.F. pisze:

    > No przeciez jak te trzy zbankrutuja, to zaraz co najmniej jeden nowy
    > powstanie.

    Tylko po co było jeść tą żabę i te dwa nowe otwierać, jak każdy rozsądny
    wie, że więcej niż jeden się nie utrzyma, o ile nie jest Biedronką, bo
    nie ma na to potencjału?

    > No chyba ze ... banki lepiej placa za wynajem :-)

    Co Ty, wszystko stoi puste.
    To przedmieścia i nie bloki, więc tutaj banki nie mają czego szukać.

  • 20. Data: 2018-02-10 11:58:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 09.02.2018 18:01, Cavallino wrote:
    > Tylko po co było jeść tą żabę i te dwa nowe otwierać, jak każdy rozsądny
    > wie, że więcej niż jeden się nie utrzyma

    Gdyby tak od razu było wszystko wiadomo, to usiadłbyś zanim byś się
    przewrócił.

    > Co Ty, wszystko stoi puste.
    > To przedmieścia i nie bloki, więc tutaj banki nie mają czego szukać.

    Jak stoi puste to znaczy, że się nie opłaca.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info