  • 1. Data: 2018-02-05 12:18:23
    Temat: Bat na piratów.
    Od: "Jatu" <f...@u...pl>

    Do szczecińskich policjantów trafiło wideo z samochodu, które zarejestrowało
    skrajnie nieodpowiedzialną jazdę kierowcy bmw.
    do sądu trafi wniosek o ukaranie 20-latka karą grzywny w wysokości 3 tysięcy
    złotych i półroczny zakaz prowadzenia pojazdów.

    W roku 2017 r. do zachodniopomorskiej policji wpłynęło ponad 400 informacji,
    z których blisko połowa zakończyła się wnioskami o ukaranie piratów
    drogowych.

    Dziękujemy także innym, którzy przejawy łamania zasad bezpieczeństwa
    zgłaszają na adres s...@z...policja.gov.pl
    ."

    http://www.24kurier.pl/aktualnosci/wiadomosci/straci
    l-prawko-za-szalona-jazde-nagrana-przez-innego-kiero
    wce/

  • 2. Data: 2018-02-05 13:14:44
    Temat: Re: Bat na piratów.
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-02-05 o 12:18, Jatu pisze:
> [...]
    ."

    > http://www.24kurier.pl/aktualnosci/wiadomosci/straci
    l-prawko-za-szalona-jazde-nagrana-przez-innego-kiero

    A gdzie filmik?
    T.

  • 3. Data: 2018-02-05 13:23:35
    Od: p...@g...com

    Jak poinformowała nas nadkom. Alicja Śledziona, rzecznik zachodniopomorskiej policji,
    policjanci dotarli już do kierowcy bmw. To 20-letni mężczyzna. Za rażące narażenie
    przepisów odebrano mu prawo jazdy. Zatrzymany przyznał się do wszystkiego.
    Funkcjonariusze zaproponowali mu dobrowolne poddanie się karze 3 tysięcy złotych
    grzywny oraz odebranie prawa jazdy na pół roku. Mężczyzna przystał na to. Teraz
    zgodzić się na to musi także sąd. (http://www.tvn24.pl)

    https://www.tvn24.pl/pomorze,42/szczecin-bmw-przemkn
    elo-tuz-przed-kobieta-na-pasach,812084.html

    Niemierzynska to proba nerwow i dosc czesto ktos oblewa :-)

  • 4. Data: 2018-02-05 13:29:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-05 o 13:14, T. pisze:

    ."

    l-prawko-za-szalona-jazde-nagrana-przez-innego-kiero
    wce/

    > A gdzie filmik?

    U zachodniopomorskich policjantów. Masz problemy z czytaniem?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-02-05 13:33:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > tysięcy
    > złotych i półroczny zakaz prowadzenia pojazdów.

    Trochę niski ten mandat.

  • 6. Data: 2018-02-05 14:01:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-05 o 13:23, p...@g...com pisze:
> [...]
    elo-tuz-przed-kobieta-na-pasach,812084.html

    > Niemierzynska to proba nerwow i dosc czesto ktos oblewa :-)

    Ładnie widać na filmie, że jazda przez miasto na piłę i hebel nie daje
    nic czasowo.

  • 7. Data: 2018-02-05 14:31:49
    Od: p...@g...com

    --Ładnie widać na filmie, że jazda przez miasto na piłę i hebel nie daje nic czasowo.

    BMW i 20-letni mężczyzna ... ta kombinacja mowi nam ze chodzi o osobnika z nieduzym
    doswiadczeniem drogowym i wyksztalceniu co najwyzej srednim wiec jesli nie jest
    wyjatkowo tepy ta prawda dotrze do niego juz za kilka lat.

    PS jesli jednak IQ ponizej sredniej krajowej to jeszcze o nim uslyszymy :-)
    https://www.tvn24.pl/stanela-w-poprzek-na-lewym-pasi
    e-a1-zeby-sprawdzic-swiatla,812242,s.html

  • 8. Data: 2018-02-11 19:42:01
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-02-05 14:31, p...@g...com wrote:
> [...]
    > https://www.tvn24.pl/stanela-w-poprzek-na-lewym-pasi
    e-a1-zeby-sprawdzic-swiatla,812242,s.html

    "Jechałem z rodziną, wieczór, deszcz, widoczność zerowa. Gdy zobaczyłem
    ten samochód, miałem 130 na liczniku i dwie sekundy na reakcję."

    O w mordę...

  • 9. Data: 2018-02-13 11:59:10
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-02-05 o 14:01, Poldek pisze:

    > Ładnie widać na filmie, że jazda przez miasto na piłę i hebel nie daje nic czasowo.

    A to prawda.
    Ale ja i tak na piłę i hebel wolę bo fajniej.