  • 91. Data: 2004-12-30 22:50:32
    Temat: Re: Co sie dzieje z THC.NET.PL
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 27 grudzień 2004 roku,
    kiedy to Slawek 'IDEall' Fydryk posłał(a) w świat wiadomość

    > Ciekawe uogolnienie.

    Niestety, ale koncepcja nie mojego autorstwa.
    Tekst z kabelkiem jest pochodzi z tyskiej sieci "międzyosiedlowej".
    Uszkodzonego kabelka nie naprawiają, bo w weekend nie będą hałasować
    wiertarką. I dlatego w weekendy, a w dni robocze po godz. 16-tej awarie
    można zgłaszać tylko na automatyczną sekretarkę.
    Ciekawe rozwiązanie, nie?

    Jak im się dalej wiedzie, to nie wiem, bo kolega przez ponad rok znosił
    cierpliwe ciągłe "udoskonalamy sieć", aż nie wytrzymał i zamówił najtańszą
    Neo 128.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 92. Data: 2004-12-30 22:50:32
    Temat: Re: Co siĂŞ dzieje z TH C.NET.PL
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 30 grudzień 2004 roku,
    kiedy to Jaroslaw Druzbinski posłał(a) w świat wiadomość

    > Chociazby dla tego ze Amerykanie bardzo na nich cisna a moze i z
    > sentymentu do Europy ;)

    No, śmiechy śmiechami, ale...

    O finansowaniu długu publicznego w USA, o ryzykach kursowych i dlaczego dla
    USA jest tak korzystnie by świat wciąż rozliczał się w USD. to sobie
    zainteresowani poczytają.

    Natomiast (amerykańskie) ryzyko, że świat arabski zacząłby ropę rozliczać w
    euro jest całkiem poważne.
    Zbombardowanie przez US Army któregoś z irackich meczetów, będących
    odpowiednikiem naszej Jasnej Góry, mogłoby mieć bardzo daleko idące
    konsekwencje.

    Ale to już kompletny OT.

  • 93. Data: 2004-12-30 22:50:33
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 24 grudzień 2004 roku,
    kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość

    > - nic mnie z THC nie laczy, drazni mnie tylko taki styl pisania pt. "ja juz
    > wszystko wiem i widzialem"
    Google jest pełne narzekania na tani hosting.
    Nic nowego, nic nadzwyczajnego.

    [powiążę dwie wiadomości]
    > Moze przemysl to co napisales ... pamietasz co bylo z supermedia ? zadzwon
    > do nich i zwyzywaj od osiedlowek ..

    pl>
    > W węźle www.kix.futuro.pl są wpięte _tylko_ osiedlówki. I wyobraź sobie,
    > że ludzie z osiedlówki, która ma bgp, >20 Mbps ruchu i parę
    > przemyślanych rozwiązań, nie chcą peerować się z siecią, co ma 1.5 Mbps
    > i jeden serwer zainstalowany przez "siotrzeńca pana Franka".

    To już panowie musicie się we własnym gronie dogadać.
    Czy typowa polska osiedlówka załapie się powyżej, czy też poniżej tego
    limitu 8 Mbps od jednego dostawcy.
    I jaką widzicie przyszłość dla osiedlówek z "klasycznym w naszych
    warunkach" łączem 2 lub nawet 4 Mbps.

    > (tak na marginesie ... w innym poscie
    > przyznajesz ze "osiedlowki" maja istotna role na rynku ... cos za dziwna
    > zmiana ...)
    Czy każdą szczyptę ironii trzeba odpowiednim smileyem oznaczać? :-/

  • 94. Data: 2005-01-06 09:41:25
    Od: krzysztof manijak <m...@x...pl>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

> [...]
    > wiertarką. I dlatego w weekendy, a w dni robocze po godz. 16-tej awarie
    > można zgłaszać tylko na automatyczną sekretarkę.
    ciekawe. stosowane też w przynajmniej jednej, wydawałoby się dużej
    firmie (kilkanaście oddziałów w różnych miastach) - zgłaszanie awarii w
    dni powszednie od 8 do 16, a w soboty do 13. automatycznej sekretarki
    brak. lepiej?

    --
    km.

  • 95. Data: 2005-01-06 14:10:38
    Temat: Re: Co się dzieje z THC.NET.PL
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    My tu gadu-gadu, a thc.net.pl chyba ciągle leży :))

  • 96. Data: 2005-01-09 06:53:40
    Od: "Neas" <n...@p...pl.usun-to>

    "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> napisał(a):
    > Nikogo nie chce zmuszac ale chce uswiadomic ze inni tez zamiast kupowac
    > w tej firmie pojda gdzie indziej bo tak beda chcec. Co ogolnie oznacza
    > pad naszej gospodarki.

    Jasne. Od kiedy konkurencja prowadzi do padu gospodarki? Podaj konkretny
    przykład. Oczywiście może doprowadzić do spadku cen w Polsce na te
    konkretne usługi do porównywalnego poziomu, ale powiedz mi, jaki jest
    obiektywny powód, dla którego kolokacja maszyny w Polsce jest znacznie
    droższa niż w us, de albo cz?

    Tani hosting w us czy gdziekolwiek może doprowadzić do padu, ale najwyżej
    mikroproviderów dysponujących własna serwerownią z marnym łączem i
    oferujących na tym hosting. Za ~2K/mies. można podpiąć własną serwerownię
    do jakiegoś 2Mbit w naszym pięknym kraju, albo wynając za granicą serwer
    podpięty do portu 100Mbit albo nawet 1Gbit i mieć w cenie transfer mocno
    przekraczający 1000Gb mies., jeśli się dobrze poszuka oczywiście. Jak
    myslisz, co wolą klienci, nawet za cenę braku bezpośredniego dostępu do
    maszyny?

    > A tak juz calkiem ogolnie to wielu klientow jest
    > przez tych pseudo providerow oszukiwanych.

    To już inna sprawa.

    > Poczytaj na ich stronach co
    > maja popisane. To sa jawne klamstwa. i to najbardziej boli. Zwykly
    > klient nie jest swiadomy tego ze to co tam pisze jest sterta bzdur i
    > efekt koncowy jest ogolnie znany.

    Z tym masz rację, oni w większość nie tylko nie potrafią pisać po polsku,
    ale wręcz nie radzą sobie z aktualizowaniem oprogramowania na swoich
    serwerach do tego stopnia, że nie raz radośnie trzymają wersje kluczowych
    daemonów sprzed paru miesięcy.

    --
    http://www.insane.pl/ - konta shell już od 6 zł + VAT via SMS