  • 11. Data: 2004-12-23 10:00:23
    Temat: Re: Co się dzieje z THC.NET.PL
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 23 grudzień 2004 roku,
    kiedy to Waldek Godel posłał(a) w świat wiadomość

    > No tak... ja to bym zrobil ograniczenie liczby wysyłanych maili w jednostce
    > czasu z jednego konta. Powiedzmy 10 na minutę.

    Hmmm... Dlaczego nie lubię spamerów i dostawców-lamerów?

    A może zmienić proporcje: 90% w sprzęt, 1-% dla łebskiego administratora?

    > No.. ale ja nie jestem administratorem.... i jestem pojebany.

    I nie jesteś "tani hosting" - zapomniałeś dodać.

    NMSP

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 12. Data: 2004-12-23 10:09:31
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 23 grudzień 2004 roku,
    kiedy to Waldek Godel posłał(a) w świat wiadomość

    I co was tak śmieszy?
    Nie ważne, czy piszą dobrze, czy źle, byle po nazwisku?

  • 13. Data: 2004-12-23 10:11:48
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Thu, 23 Dec 2004 10:15:54 +0100 I had a dream that Noose
    <noose_no_spam@thc._no_spam_.net.pl> wrote:
    > Niestety mielismy duze problemy z serwerownia.... Jeden z uzytkownikow
    > wyslal w ciagu 10min okolo miliona maili w caly swiat...

    Taaaak? Policzmy - to daje 100.000 maili na minutę, czyli prawie 1667
    maili na sekundę. Ja wiem, że wasza poczta, nie przeniesie nawet
    procenta z tego, ale załóżmy, że on to wysyłał przez różne zewnętrzne
    smtp - niech jeden mail zajmuje tylko 500 bajtów (z pełnymi nagłówkami
    itp), co i tak jest bardzo mało - daje to nam strumień prawie 7 Mbps.
    Nie wydaje mi się to realne.

> [...]
    > sie od taniego tym, ze z drogiego ludzie biora pieniadze do swojej
    > kieszeni, a my w THC 100% pieniedzy wkladamy w sprzet....

    Wiesz, hostingi można podzielić na drogie i tanie, a także na dobre i
    złe, przy czym oba podziały nie są takie same ;)

  • 14. Data: 2004-12-23 12:20:38
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 23 Dec 2004 10:37:30 +0100, w <1772p0rqs0hz0$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > No tak... ja to bym zrobil ograniczenie liczby wysyłanych maili w jednostce
    > czasu z jednego konta. Powiedzmy 10 na minutę.

    ROTFL.

  • 15. Data: 2004-12-23 12:21:47
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 23 Dec 2004 10:37:30 +0100, w <1772p0rqs0hz0$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > No.. ale ja nie jestem administratorem....

    Może i dobrze, bo właśnie chciałeś zablokować wszystkie konta z newsletterami
    :P

  • 16. Data: 2004-12-23 12:33:06
    Od: "Mr.FX" <m...@w...pl>

    [...]
> [...]
    > taniego tym, ze z drogiego ludzie biora pieniadze do swojej kieszeni, a my w
    > THC 100% pieniedzy wkladamy w sprzet....

    Jasne, tylko mnie sie wydaje, ze dobry hosting posiada
    mechanizmy zapobiegajace wysylaniu spamu, a drogi
    hosting rózni sie tym od taniego, ze jak Yahoo zadzwoni,
    bo costam im sie nie podoba, to sie im mówi, ze sprawa
    zostanie wyjasniona a nie odlacza serwer - bo pieniadze
    nie sa wkladane do kieszeni, tylko na rozwój wlasnej
    serwerowni i lacz z BGP...

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 17. Data: 2004-12-23 12:35:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Dec 2004 13:20:38 +0100, Radoslaw P. napisał(a):

    > ROTFL.

    A możesz łaskawie wyjaśnić co typowemu newsletterowi będzie przeszkadzało,
    że będzie się rozsyłał kilka, kilkanaście minut??

    Ile w takim cudzie masz adresów??? 300? 500? to się roześle w 50 minut.
    No ale ja to - jak już napisałem - jestem pojebany i wcale mnie to nie
    śmieszy.

    PS. Jeżeli masz w newsletterze 5000 adresów i używasz do tego "taniego
    hostingu" to jesteś równie pojebany jak ja.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 18. Data: 2004-12-23 12:42:46
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Uzytkownik "Noose" <noose_no_spam@thc._no_spam_.net.pl> napisal w
    wiadomosci news:cqe2ca$8de$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]
    > sie od taniego tym, ze z drogiego ludzie biora pieniadze do swojej
    > kieszeni, a my w THC 100% pieniedzy wkladamy w sprzet....

    Powiedz mi prosze jak to 100% pieniedzy wkladacie w sprzet dzierzawiac go w
    jakims zamorskim datacenter ?

    Placicie miesieczny abonament dopóki zabawa sie nie znudzi, lub dopóki sa z
    tego pieniedze. Gdy przestaje to byc oplacalne wypowiadacie umowe, a
    klientom mówiecie: adios muchachos. Moze to i jest wlasciwy model biznesowy,
    bo tego typu firm pojawilo sie ostatnimi czasy sporo, ale nie dorabiajcie do
    tego ideologii. Zaleta tego rozwiazania jest po prostu cena. Wada jest to,
    ze wszystko poza systemem operacyjnym Waszego serwera jest poza Wasza
    kontrola. Wiec kiedy dzwonia z Yahoo, ze siejecie spamem, to NOC odlacza Was
    od sieci, nie zadajac sobie trudu wyjasnienia sprawy, bo tak stanowi umowa.
    To takie moje 0,03 PLN odnosnie tematu taniego hostingu, tanich lacz i
    ogólnie magii niskich cen.

    --
    Z#

  • 19. Data: 2004-12-23 13:11:19
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> wrote:

> [...]
    > wyjasnienia sprawy, bo tak stanowi umowa. To takie moje 0,03 PLN
    > odnosnie tematu taniego hostingu, tanich lacz i ogólnie magii

    Nic dodac, nic ujac.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujace sukces:

  • 20. Data: 2004-12-23 15:14:30
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 23 Dec 2004 13:35:04 +0100, w <vzm09zv0z4yi$.dlg@lepper.institute.com>,
> [...]

    > Ile w takim cudzie masz adresów??? 300? 500? to się roześle w 50 minut.
    > No ale ja to - jak już napisałem - jestem pojebany i wcale mnie to nie

    A po co ma rozsyłać w 50 minut skoro nie musi? Po za tym 50 minut to strasznie
    późno :] No i trzeba pisać specjalny soft pod widzimisię admina.