  • 81. Data: 2004-12-28 14:09:22
    Temat: Re: Co siĂŞ dzieje z TH C.NET.PL
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 28 Dec 2004 01:43:15 +0000 (UTC), w
    <X...@1...110.122.97>
    , RusH <l...@p...pl>
    napisał(-a):

    > tak, w ogole ich nie martwi ze Chiny wykupuja ich dlugi swoim na sile
    > za tanim, bo przywiazanym do dolara na stale yuanem. Wcale. Wrecz sie
    > ciesza na sama mysl co sie stanie w USA jak Chiny stwierdza ze juz
    > wystarczy.

    Myślę, że powinieneś "trochę" pouczyć się ekonomii...

  • 82. Data: 2004-12-28 16:04:56
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Radoslaw P. wrote:

    > Myślę, że powinieneś "trochę" pouczyć się ekonomii...

    Zablysnij !
    Zreferuj nam to co wiesz !

    Jestesmy ciekawi Twojej teorii.

  • 83. Data: 2004-12-28 19:52:53
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 28 Dec 2004 17:04:56 +0100, w <cqs07l$1mei$1@link.cn.net.pl>, "Jaroslaw
    Druzbinski" <c...@c...net.pl> napisał(-a):

    > Zablysnij !
    > Zreferuj nam to co wiesz !
    >
    > Jestesmy ciekawi Twojej teorii.

    Jest 'was' sztuk jeden? Nie za mało na "śmy"? Może z innych organizacji
    jesteśmy? ;>

  • 84. Data: 2004-12-29 16:35:34
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote :

    > <X...@1...110.122.97>
    , RusH

    > Myśle, ze powinieneś "troche" pouczyc sie ekonomii...

    'troche' sie juz uczylem, teraz zadanie domowe dla ciebie - co sie
    stanie gdy Chiny zmienia zdanie i powiaza yuana na stale z Euro zamiast
    dolara, i zaczna inwestowac tylko w Euro ?

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 85. Data: 2004-12-29 18:37:59
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Dec 2004 16:35:34 +0000 (UTC), w
    <X...@1...110.122.97>
    , RusH <l...@p...pl>
    napisał(-a):

    > 'troche' sie juz uczylem, teraz zadanie domowe dla ciebie - co sie
    > stanie gdy Chiny zmienia zdanie i powiaza yuana na stale z Euro zamiast
    > dolara, i zaczna inwestowac tylko w Euro ?

    Podaj mi jedną przyczynę dla której mieliby to zrobić. I nie zapomnij wymienić
    wszystkich, dla której tego nie zrobią.

  • 86. Data: 2004-12-29 18:56:17
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote :

    > Wed, 29 Dec 2004 16:35:34 +0000 (UTC), w
    > <X...@1...110.122.97>
    , RusH

    > Podaj mi jedną przyczyne dla której mieliby to zrobic.

    jak nie oni to ktos inny

    > I nie
    > zapomnij wymienic wszystkich, dla której tego nie zrobią.

    ja ? ja wracam do pracy

    Pozdrawiam.

  • 87. Data: 2004-12-29 22:39:22
    Temat: Re: Co się dzieje z TH C.NET.PL
    Od: Neas <n...@n...ws>

    RusH pisze:

    > Ostatnie zdanie jest piekne, powiedz to bezrobotnym w USA - sa ich cale
    > miasta.

    A procentowo, to jak to będzie, panie ekonomisto?

    --
    Szukasz dobrego konta z dostępem do shella?
    Duża pojemność, prywatny vhost, płatność także via SMS...

  • 88. Data: 2004-12-30 15:38:30
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Radoslaw P. wrote:
    > Tue, 28 Dec 2004 17:04:56 +0100, w <cqs07l$1mei$1@link.cn.net.pl>,

    > Jest 'was' sztuk jeden? Nie za mało na "śmy"? Może z innych
    > organizacji jesteśmy? ;>

    Owszem jestesmy poniewaz odpowiadales RusH'owi a ja poprosilem o
    "zablysniecie" i zapewne rush tez by to chcial przeczytac ale jezeli juz
    wolisz w liczbie pojedynczej to "zablysnij" bo chcialbym to zobaczyc
    jaki z Ciebie ekonomista.

  • 89. Data: 2004-12-30 15:41:37
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Radoslaw P. wrote:
    > Wed, 29 Dec 2004 16:35:34 +0000 (UTC), w

    > Podaj mi jedną przyczynę dla której mieliby to zrobić. I nie zapomnij
    > wymienić wszystkich, dla której tego nie zrobią.

    Chociazby dla tego ze Amerykanie bardzo na nich cisna a moze i z
    sentymentu do Europy ;)

  • 90. Data: 2004-12-30 16:02:25
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Dec 2004 16:41:37 +0100, w <cr17k1$2sl7$1@link.cn.net.pl>, "Jaroslaw
    Druzbinski" <c...@c...net.pl> napisał(-a):

    > Chociazby dla tego ze Amerykanie bardzo na nich cisna a moze i z
    > sentymentu do Europy ;)

    No tak, to rzeczywiście argument...