  • 61. Data: 2018-06-29 11:29:44
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 29-06-2018 o 05:07, Pszemol pisze:
    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Nie wiem - jeśli kupujesz nowy TV to przystawka nie ma chyba sensu.
    > Ona ma sens jak masz jakieś stare lub niemarkowe wynalazki..
    >
    > Samsung mój aktualizuje apki na bieżąco od 2012 roku i nie widać
    > aby miał ochotę przestać - może jak kupujesz jakieś budżetowe
    > marki "noname" to wtedy jest ryzyko że suport się skończy zaraz
    > po zakupie, ale Sony, LG, Samsung - tu bym się nie bał.

    Panasonic też szybko porzuca swoje produkty. Mam TV Panasonica z 2012
    lub 2013 roku. Firmware zaktualizowało się tylko raz i nie usunęło
    błędów w działaniu TV. Aplikacji smart praktycznie ubywa. Ostatnia nowa
    pojawiła się chyba z rok temu i była jakimś bzdetem. Kilka użytecznych w
    tym czasie poznikało.

    Jedyny plus TV Smarta jest taki, że obsługa jest tym samym pilotem do
    telewizora. Minusem, że obsługa pilotem jest niewygodna.

    Wolałbym w tej cenie mieć TV bez smart, i przystawkę z Androidem lub
    Windows i klawiaturę z touchpadem.

    yabba

  • 62. Data: 2018-06-29 12:08:23
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 29.06.2018 o 10:06, RadoslawF pisze:

    > A komu? Tobie?

    Ależ on nie pretenduje do tego i uważa że ktoś inny też nie powinien.

    > Nie ma sensu kupować urządzenia na 20 lat które za lat trzy
    > utraci sporo ze swojej funkcjonalności.

    A może kupuje na 3 lata bo stać go na to? Dużo ludzi kupuje telefony po
    3 tys i to jest zakup właśnie na 3 lata.

    > Jak brak argumentów to zaczynają się przytyki.
    > A ja o budżecie nie pisałem.

    > Widać kupujący mieli inne niż ty zdanie.

    Kupujący nie chcieli przystawki do starego telewizora tylko chcieli nowy tv.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 63. Data: 2018-06-29 14:17:31
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-06-29 11:25, Mario wrote:
    ciap

    > w sumie to nie wiadomo co wygląda gorzej: apdejtowany czy update'owany :)

    "oba gorsze"

    Włodek ;-)

  • 64. Data: 2018-06-29 14:34:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-29 o 12:08, Mario pisze:

    > Ależ on nie pretenduje do tego i uważa że ktoś inny też nie powinien.

    Nic takiego nie napisał. Napisał że ja nie powinienem oceniać.

    > A może kupuje na 3 lata bo stać go na to? Dużo ludzi kupuje telefony po
    > 3 tys i to jest zakup właśnie na 3 lata.

    Pisał że kupuje na więcej, ale zawsze trafi się taki inteligentny
    inaczej który tego nie doczytał i rozwija swoje fantazje na
    dany temat.

    > Kupujący nie chcieli przystawki do starego telewizora tylko chcieli nowy
    > tv.

    A dyskusyjne jest czy chcieli ze smartem czy im go wcisnęli.

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2018-06-29 16:07:47
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 29.06.2018 o 14:34, RadoslawF pisze:

    > Nic takiego  nie napisał. Napisał że ja nie powinienem oceniać.

    Owszem napisał, że nie tobie oceniać ale nie rości sobie prawa do tego
    żeby sam oceniać czy coś jest przydatne czy nie. Tak wiec twoje: "A
    komu? Tobie?" jest bez sensu.

    > Pisał że kupuje na więcej, ale zawsze trafi się taki inteligentny
    > inaczej który tego nie doczytał i rozwija swoje fantazje na
    > dany temat.

    To chyba też nie doczytałeś co pisze. Pisał że ma TV od 6 lat i cały
    czas mu aktualizuje apki a tym fantazjujesz że nie ma sensu kupować TV
    które po trzech lata traci znaczną część swojej funkcjonalności.
    Pisał o 10-20 a ty z tego wybierasz 20. Niestety rzeczywistość jest taka
    że co kilka lat masz nowe funkcjonalności, dotychczasowe są modyfikowane
    i nie da się kupić sprzętu który zachowa swoją funkcjonalność przez 20
    lat. Możesz kupić TV wykastrowany z tej funkcjonalności i od razu
    dokupić przystawkę (plus dodatkowy pilot). Czyli od razu podpierać się
    protezą (być może za wyższą sumarycznie cenę), którą w smarcie będziesz
    musiał dodać po iluś latach (3 czy może 6). Tylko że po tych latach do
    tego TV wykastrowanego będziesz musiał zakupić nową protezę bo ta
    poprzednia też już nie będzie miała swoich funkcjonalności.

    > A dyskusyjne jest czy chcieli ze smartem czy im go wcisnęli.

    Wiele rzeczy człowiek kupuje dlatego że mu coś wcisnęli. W dodatku każdy
    ma inny próg, od którego uważa, że kupowanie danej rzeczy jest
    nieracjonalne. Pszemol uważa że ekspres z młynkiem :) ty że TV SMart, ja
    uważam za nieracjonalny zakup za kilka tysięcy odkurzacza Rainbow czy
    Thermomixa.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 66. Data: 2018-06-29 21:19:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-29 o 16:07, Mario pisze:

    > Owszem napisał, że nie tobie oceniać ale nie rości sobie prawa  do tego
    > żeby sam oceniać czy coś jest przydatne czy nie. Tak wiec twoje: "A
    > komu? Tobie?" jest bez sensu.

    To że on nie chce oceniać nie znaczy że może zabronić tego innym.
    Zrozumiesz to czy wolniej pisać?

    > To chyba też nie doczytałeś co pisze. Pisał że ma TV od 6 lat i cały
    > czas mu aktualizuje apki a tym fantazjujesz że nie ma sensu kupować TV
    > które po trzech lata traci znaczną część swojej funkcjonalności.

    Ja doczytałem, ty pisząc "A może kupuje na 3 lata bo " najwyraźniej
    tego nie doczytałeś.

    > Pisał o 10-20 a ty z tego wybierasz 20. Niestety rzeczywistość jest taka

    Bo pisał "10 czy 20 lat" co oznacza że napisałem prawdę.

> [...]
    > tego TV wykastrowanego będziesz musiał zakupić nową protezę bo ta
    > poprzednia też już nie będzie miała swoich funkcjonalności.

    Jak jest z funkcjonalnością to wiem, ty też powinieneś bo opisywali
    to też inni którzy aktualizacji się nie doczekali lub doczekali
    takiej która wyłączyła im pilota.

> [...]
    > nieracjonalne. Pszemol uważa że ekspres z młynkiem :) ty że TV SMart, ja
    > uważam za nieracjonalny zakup za kilka tysięcy odkurzacza Rainbow czy

    Łaskawco to jednak wolno mi uważać że kupowanie smart TV jest nieracjonalne?
    To w jakim celu ta dyskusja?
    Chciałeś go obronić i nie wyszło?

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2018-06-29 22:36:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/29/2018 10:54 AM, Marek wrote:
    > Szczerze wątpię jeśli chodzi o yt, to raczej wraper z js silnikiem
    > otwierający wskazany wcześniej URL. Zobacz ten URL i porównaj.

    Nie ma nigdzie URL. Youtube wygląda zupełnie inaczej niż w jakiejkolwiek
    przeglądarce. Zachowuje się inaczej. Wyglada na aplikacje natywną.

  • 68. Data: 2018-06-29 23:45:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-06-27 o 22:56, BaSk pisze:
    > No wiem, że można to-i-owo odpalić na ekranie, ale wolę do tego używać
    > PC-ta. Czy warto "koniecznie" dokupić sobie tego smarta? Co za tym
    > przemawia wg Was?

    DLNA odtwarzane z serwera plików.

    Jasne, mogę z PC'ta ale dodatkowy klocek, klawiatura, mysza, aplikacje,
    miejsce...
    Jasne, mogę z NAS'a ale dodatkowy pilot, klikanie, jakiś autorski QNAP
    player który nie ogarnia DTS bo sobie QNAP postanowił po aktualizacji
    nie wpierać dalej licencji mając głęboko w dupie userów, szukasz więc
    jakiejś wersji KODI ogarniającej to, a tam mapowanie katalogów, do tego
    jakieś logowania, hasła, srasła w chuj pozycji menu... rozumiesz,
    dziecko 6 lat nie włączy sobie po prostu jednym pilotem bajki "Pat i Mat".
    Pecet czy Android BOX? Mam oba !!!! Jest to rozwiązanie zdecydowanie nie
    user-friendly, jest to maksymalnie toporny syf pecetowy lub androidowy
    bezużyteczny do idiotycznie prostych zastosowań typu "włącz mi film" lub
    "pokaż mi zdjęcia" "włącz muzykę". I kompletnie nie przemawia do mnie że
    "przecież ja umiem przeklikać pinćet pozycji polsko-angielskich aby
    puścić w KODI "Pszczółkę Maję" z katalogu sieciowego "maniana_kompletna"
    na udziale "świat jest piękny" z adresu "woronicza 17".

    I dla mnie, powtarzam "Dla Mnie", jest to tylko tyle i Aż tyle.
    Z przeglądarek i innych bardziej lub mniej śmieciowych aplikacji nie
    korzystam w jakikolwiek sposób i kompletnie nie są mi do jakichkolwiek
    celów potrzebne.

    DLNA implikuje mi Smarta (broń cię Panie Boże kompletne bezużyteczne
    ścierwo zwane Android TV gdzie o prostym DLNA można pomarzyć). Koniec.

    zdrówko i miłego wieczoru/weekendu.

    --
    Irokez

  • 69. Data: 2018-06-30 00:54:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 29 Jun 2018 22:36:23 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie ma nigdzie URL. Youtube wygląda zupełnie inaczej niż w
    > jakiejkolwiek
    > przeglądarce. Zachowuje się inaczej. Wyglada na aplikacje natywną.

    Nie rozumiesz, mówię żebyś na pc otworzył www.youtube.com/tv i
    porównał z tym jak "wygląda" aplikacja na tv.

    --
    Marek

  • 70. Data: 2018-06-30 01:40:31
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 29.06.2018 o 21:19, RadoslawF pisze:

    > Łaskawco to jednak wolno mi uważać że kupowanie smart TV jest
    > nieracjonalne?
    > To w jakim celu ta dyskusja?
    > Chciałeś go obronić i  nie wyszło?

    Uważam ze ocena czy warto czy nie, jest raczej na własny użytek. Teksty
    o naiwnych i publiczne wyśmiewanie są raczej nie na miejscu.

    --
    pozdrawiam
    MD