  • 1. Data: 2018-06-21 23:00:48
    Temat: Płytki z JLCPCB
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Właśnie przyszły. Czterowarstwowe, rozmiaru 25x40mm.
    Nie mam żadnych uwag, ani pozytywnych, ani negatywnych:
    dokładnie ten sam poziom, co ALLPCB, tylko cena bajecznie
    niska. Z czystym sumieniem polecam.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2018-06-22 16:19:09
    Temat: Re: Płytki z JLCPCB
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Właśnie przyszły. Czterowarstwowe, rozmiaru 25x40mm.
    > Nie mam żadnych uwag, ani pozytywnych, ani negatywnych:
    > dokładnie ten sam poziom, co ALLPCB, tylko cena bajecznie
    > niska. Z czystym sumieniem polecam.

    Moje się też skończyły robić :)
    Film ogladałeś jak ta fabryka wygląda w środku?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-06-26 21:55:12
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Film ogladałeś jak ta fabryka wygląda w środku?

    To tylko grafika komputerowa.
    Naprawdę to tam siedzi 100 chińczyków i dziubają tą międź ręcznie takimi
    małymi rylcami. Naprawdę.

  • 4. Data: 2018-06-27 11:40:26
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    sundayman wrote:

    > Naprawdę to tam siedzi 100 chińczyków i dziubają tą międź ręcznie takimi
    > małymi rylcami. Naprawdę.

    No to naprawdę dobrze dziubają, warto ich zasponsorować. A już ten
    mały chiński Picasso malujący opisówkę to geniusz w swojej branży.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 5. Data: 2018-06-27 12:05:51
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Janusz wrote:

    > Moje się też skończyły robić :)

    A moje nie mogą zacząć. Udowodnili, że robią dobrze, więc im posłałem
    znacznie większy batch i mi płytki odrzucono na audycie.

    "Hi,In your attached file, you note that you need Tg140, but there is
    only Tg 130.So sorry for that we cannot make the baord for you.Thanks!"

    Dowcip polega na tym, że Tg140 to jedyny laminat, jaki pozwalają wybrać
    w swoim kalkulatorze cen, a ja jedynie wkleiłem tekst z ich strony do
    readme.txt, w którym opisałem szczegóły wykonania. Może i maszyny mają
    z wyższej półki, ale audytorów-matołów również. Jak tego nie wyprostują,
    to wracam do ALL.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 6. Data: 2018-06-27 13:08:21
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Piotr Wyderski wrote:

    Kolejny cancel. Na "If possible, [...]" w sekcji remarks dostałem
    odpowiedź "Not possible, audit failed". To zaczyna mieć istotny
    aspekt humorystyczny.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 7. Data: 2018-06-28 16:45:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Zamówiłem w nocy z soboty na niedzielę trochę płytek w allpcb.
    Miały być wysłane w niedzielę, ale niestety coś pochrzaniłem w jednej
    i faktycznie - wszystkie pozostałe były w niedzielę gotowe, ale tą
    felerną zrobili dopiero we wtorek rano. I we wtorek wysłali.
    Dzisiaj mi kurier przyniósł.

    Największy szok, że urząd celny załatwił to tak w trymiga. Dziwne.

  • 8. Data: 2018-06-29 10:37:15
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    sundayman wrote:

    > Zamówiłem w nocy z soboty na niedzielę trochę płytek w allpcb.

    I zostań przy nich, ja właśnie zamknąłem konto w JLCPCB.
    16 e-maili, 4 dni w plecy i dalej nie mogą ruszyć z produkcją.
    Przelanie pieniędzy z jednego anulowanego zamówienia na drugie
    ich przerosło. Przy zamówieniu kilku projektów na raz ALLPCB
    wychodzi aż o 2 dolary drożej.

    Pozrdawiam, Piotr

  • 9. Data: 2018-07-02 21:18:21
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > readme.txt, w którym opisałem szczegóły wykonania. Może i maszyny mają

    Jeśli można, co takiego dziwnego masz na płytkach że aż dodatkowy opis
    jest potrzebny? Zamawiałem tam kilka płytek i kalkulator wszystko
    ogarniał, przyszły jakie chciałem i to bardzo szybko.
    Wojtek

  • 10. Data: 2018-07-03 07:31:24
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    wowa wrote:

    > Jeśli można, co takiego dziwnego masz na płytkach że aż dodatkowy opis
    > jest potrzebny?

    Nie ma tam niczego dziwnego, tylko chcę mieć wszystko udokumentowane
    w archiwum z gerberami, by nie pozapominać w razie potrzeby wykonania
    kolejnej partii u innego producenta. A jest tam grubość laminatu,
    kolejność warstw, instrukcje w sprawie wypełniania przelotek, Tg
    + ew. dodatki typu grubsza miedź. Złoceń jeszcze nie robiłem, ale
    gdybym robił, to też by były opisane.

    JLCPCB np. nie umożliwia wyspecyfikowania kolejności warstw w
    kalkulatorze, więc dostawali w opisie.

    Pozdrawiam, Piotr