  • 1. Data: 2009-01-05 20:48:05
    Temat: Co to jest sygnał 24p?
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Co to jest sygnał 24p?

    W parametrach mego sony KLD32W4210 mam podane:

    Sygnał Video

    576i......................................TAK
    480p......................................TAK
    576p......................................TAK
    1080i.....................................TAK
    720p......................................TAK
    1080p.....................................TAK (HDMI(TM) / komponentowe)
    Wejście sygnału 24p.......................TAK (HDMI(TM) / komponentowe)

    O co chodzi z tym 24p?

  • 2. Data: 2009-01-05 22:12:56
    Temat: Re: Co to jest sygnał 24p?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 05 Jan 2009 21:48:05 +0100, Gienek <g...@s...pl>
    wrote:

    >O co chodzi z tym 24p?

    To jakiś tryb kinowy.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 3. Data: 2009-01-05 22:13:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:be15m4dtsivg9i090ucl08u5gaactgfmb8@4ax.com...

    > To jakiś tryb kinowy.

    Pewnie 24 klatki na sekundę bez progressive (bez przeplotu).

  • 4. Data: 2009-01-05 22:14:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 05 Jan 2009 23:12:56 +0100, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >To jakiś tryb kinowy.

    http://unu.magazyn.pl/index.php?kategoria=8&szczegol
    _id=796

    "Wielbiciele filmów docenią z pewnością tryb 24p True Cinema. Kamery
    filmowe nagrywają obraz z prędkością 24 klatek na sekundę.
    Liczba klatek wyświetlanych przez telewizory jest jednak większa, więc
    dotychczas konieczna była konwersja sygnału. W jej wyniku obraz staje
    się niezgodny z oryginałem, przez co prędkość filmu i wysokość dźwięku
    wzrastają podczas oglądania w telewizorze o 4%. BRAVIA D3000
    podłączona do źródła sygnału takiego jak odtwarzacz płyt Blu-ray Disc
    (również firmy Sony), zapewnia wyświetlenie obrazu z prędkością 24
    klatek na sekundę. Dokładnie tak, jak zarejestrowała go kamera.
    Widzowie zobaczą i usłyszą to, czego życzyli sobie twórcy filmu."

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 5. Data: 2009-01-05 22:15:11
    Od: Adam Mateja <s...@g...com>

    On Jan 5, 9:48 pm, Gienek <g...@s...pl> wrote:
    > Co to jest sygnał 24p?

    24 fps progressive

  • 6. Data: 2009-01-05 22:15:15
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > Pewnie 24 klatki na sekundę bez progressive (bez przeplotu).

    Masz dziś zły dzien :)))
    Progressive, czyli bez przeplotu :)
    Swoją drogą, to chyba google zamknęli... ;(

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 7. Data: 2009-01-05 22:17:20
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:vg15m41ilodfjvautracc3tntcr0pcmgep@4ax.com...
> [...]
    > klatek na sekundę. Dokładnie tak, jak zarejestrowała go kamera.
    > Widzowie zobaczą i usłyszą to, czego życzyli sobie twórcy filmu."

    Tylko to nie jest żadne wielkie osiągnięcie (jakby wynikało z notatki), a
    rzecz praktycznie typowa dla odtwarzaczy BD, a co za tym idzie dla
    telewizorów HD.

  • 8. Data: 2009-01-05 22:35:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Masz dziś zły dzien :)))
    > Progressive, czyli bez przeplotu :)

    Tak miało być, najpierw napisałem "bez przeplotu" a potem dodałem
    wyjaśnienie tej literki p czyli "progressive" i się drugi raz "bez"
    zakałapućkało.

  • 9. Data: 2009-01-06 07:05:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > klatek na sekundę. Dokładnie tak, jak zarejestrowała go kamera.
    > Widzowie zobaczą i usłyszą to, czego życzyli sobie twórcy filmu."

    I po lekturze takiego marketingowego bełkotu właściciel dostaje takiego
    uniesienia że wybrał marke sony aż popuszcza w gacie. LOL

  • 10. Data: 2009-01-06 09:52:56
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl>

    Czy nie byłoby świetnie, gdyby tak faktycznie było, jak pisze:
    "Dokładnie tak, jak zarejestrowała go kamera.
    Widzowie zobaczą i usłyszą to, czego życzyli sobie twórcy filmu"?

    Super rozdzielczość obrazu i super dźwięk.

    Nic tylko pędzić i kupować; wiadomy sprzęt, oczywiście.

    Stephanos