  • 1. Data: 2017-04-22 05:06:55
    Temat: Co to za model aparatu
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    Co to za model aparatu?

    http://www.cozadzien.pl/img/galerie/gf/2012.06.13_rw
    t_telefony/_big/rwt_telefony_30.jpg

    Design wygląda na lata 90., ale nie kojarzę takiego modelu z tamtych
    czasów. Klawisze ABCD - ciekawe czy naprawdę nadawały tony ABCD - może
    to jakiś aparat systemowy?

  • 2. Data: 2017-04-23 00:23:13
    Temat: Re: Co to za model aparatu
    Od: mkonst <m...@w...pl>

    W dniu 22.04.17 o 05:06, Tomasz Wójtowicz pisze:
> [...]
    >

    > Design wygląda na lata 90., ale nie kojarzę takiego modelu z tamtych
    > czasów. Klawisze ABCD - ciekawe czy naprawdę nadawały tony ABCD - może

    Aparat systemowy do central(i) Alcatela.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)wp(kropka)pl

  • 3. Data: 2017-04-23 00:31:48
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-04-22 o 05:06, Tomasz Wójtowicz pisze:
> [...]
    >

    > Design wygląda na lata 90., ale nie kojarzę takiego modelu z tamtych
    > czasów. Klawisze ABCD - ciekawe czy naprawdę nadawały tony ABCD - może

    Alcatel 5101 Quark.
    https://www.olx.pl/oferta/aparat-telefoniczny-alcate
    l-radomskiej-wytworni-telefonow-CID99-IDkoGM0.html#f
    6a138f1aa

    Trzy linie zewnętrzne i możliwość podłączenia 8 aparatów.
    http://www.??????.??/more_models/Alcatel-5101.php

    MJ

  • 4. Data: 2017-04-25 11:46:39
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wydaje mi się, że widziałem ten (lub podobny, oryginalny design) aparat na wystawie
    (w szklanej gablocie wystawowej) w dawnej "Biurotechnice" przy ul. Bema w W-wie
    (wczesne lata 90-te).
    OIDP szukałem tam wówczas czegoś na 2 linie miejskie.

    -----