  • Data: 2018-08-15 19:36:02
    Temat: Co to za wentylator ITX - AMD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Jest sobie taki maluch ITX:

    https://3.allegroimg.com/original/0365a5/a6bb610f424
    78bb6f26f4c835cc3

    W środku siedczi ogromny wentylator AMD. Co to za wentylator bo nie mogę
    odszukać go na necie? Zastanawiam się nad złożeniem ITXa na ryzenie z
    Vegą. I w zasadzie mam już wszystko wybrane, ale spodobało mi się to
    chłodzenie i chcę zapytać czy to jest jakas boxowa wersja czy może to
    się kupuje osobno.