  • 1. Data: 2017-01-13 19:57:25
    Temat: Co to za złacze PCI + dodatek?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam takie złacza na płycie w Dell OptiPlex:

    https://drive.google.com/open?id=0B_tdetIhaLvaN2ZJbU
    JFZFJtU0k

    Górne PCI Express. Dolne PCI. A to środkowe, co to jest?

    Myślałem że może PCI-X ale nie. pasuje karta PCI więc zakladam że to
    jakiś PCi-extra, ale konkretnie co? Charakterystyczne pogrubienie
    poprzeczki nie pasuje mi do niczego co znajduje się na obrazkach z netu.

  • 2. Data: 2017-01-13 20:22:54
    Temat: Re: Co to za złacze PCI + dodatek?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-13 19:57, Sebastian Biały wrote:
    > Charakterystyczne pogrubienie
    > poprzeczki nie pasuje mi do niczego co znajduje się na obrazkach z netu.

    No i po napisaniu posta znalazlem od razu :/

    http://www.overclock.net/t/1336462/name-that-pci-slo

    Zastanawiającę że po jej użyciu nie ma jak wsadzić karty graficznej.

  • 3. Data: 2017-01-13 20:32:27
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > No i po napisaniu posta znalazlem od razu :/
    >
    > http://www.overclock.net/t/1336462/name-that-pci-slo
    >
    > Zastanawiającę że po jej użyciu nie ma jak wsadzić karty graficznej.

    Riser ... rozszerzacz taki - można z jednego PCI zrobić np 2 (w poziomie)

    https://www.dell.com/downloads/global/products/optix
    /en/desktop-optiplex-960-technical-guidebook-en.pdf

    Nie wiem na ile dzis to było by przydatne.