  • 1. Data: 2017-01-12 16:52:44
    Temat: Głośniki komputerowe
    Od: atm <...@v...pl>

    Obecny zestaw głośniczków komputerowych Logitech 2.1 powoli kończy
    żywota. Zaczynam rozglądać się za zastępstwem. Chyba pozostanę przy
    układzie 2.1. Nie widzę zbytnio opcji wykorzystania większej ilości
    głośników przy moim użytkowaniu (chyba, że poza grami i filmami da się
    znależć inne zastosowanie?). Fajnie gdyby bas był dostępny nawet na
    niskim zakresie głośności. Obecny zestaw jest słaby pod tym względem.
    Możecie polecić coś sensownego do powiedzmy ok 500zł?

  • 2. Data: 2017-01-12 17:22:53
    Temat: Re: Głośniki komputerowe
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-12 o 16:52, atm pisze:
> [...]
    > niskim zakresie głośności. Obecny zestaw jest słaby pod tym względem.
    > Możecie polecić coś sensownego do powiedzmy ok 500zł?

    Miałem wcześniej głośniki 2+1 Logitecha... W sumie kilka lat byłem
    zadowolony ale teraz podpiąłem Kolumny od mini wieży Sonego
    np.:
    https://www.olx.pl/oferta/wieza-sony-cmt-nez50-CID99
    -IDjFqmW.html#50ec0457f7
    Za 150 zł to można powybrzydzać w porządnych sprzętach a i zazwyczaj
    mają AUX (choć trzeba sprawdzić)
    Teraz Chińczycy nawet miedzianego kabla nie potrafią wyprodukować.

  • 3. Data: 2017-01-12 17:37:35
    Od: z <...@...pl>

    O dokładnie takie :-)
    https://www.olx.pl/oferta/wieza-sony-cmt-cp-2w-CID99
    -IDizB21.html#77774c97aa

  • 4. Data: 2017-01-12 17:47:50
    Od: atm <...@v...pl>

    On 12.01.2017 17:37, z wrote:
    > O dokładnie takie :-)
    > https://www.olx.pl/oferta/wieza-sony-cmt-cp-2w-CID99
    -IDizB21.html#77774c97aa

    Mam odłączoną mini wieżę Sony o bardzo fajnych parametrach. Nie dziala
    zaden z magnetofonow, nie dziala CD jednak AUX jest wciaz sprawny.
    Jedyny mankament to dosc duze glosniki, ale dzieki za sugestie, rozwaze
    to :)

  • 5. Data: 2017-01-12 18:25:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Jan 2017 17:37:35 +0100, z napisał(a):

    > O dokładnie takie :-)
    > https://www.olx.pl/oferta/wieza-sony-cmt-cp-2w-CID99
    -IDizB21.html#77774c97aa

    Popieram przedmówcę :) Też używam dużych kolumn z starym amplitunerem
    yamaha który kiedyś kosztował bajońskie pieniądze. Ma to rozwiązanie tą
    zaletę że muzyki da się słuchać i tą wadę że nie mieszczą się na biurku
    choć mam duże. :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2017-01-12 18:31:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > niskim zakresie głośności. Obecny zestaw jest słaby pod tym względem.
    > Możecie polecić coś sensownego do powiedzmy ok 500zł?

    Ja kiedyś fajne głośniki miałem podłączone, Wharfedale.
    Teraz jedynie słuchawki.
    Polskie strony internetowe, zwłaszcza zapyziały onet, skutecznie mnie
    oduczył włączania głośników. Kurz tylko zbierają.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2017-01-12 19:14:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 12 stycznia 2017 16:53:24 UTC+1 użytkownik atm napisał:
    > Możecie polecić coś sensownego do powiedzmy ok 500zł?

    Swego czasu miałem podobny dylemat i po przekopaniu się przez tony
    recenzji, kupiłem zestaw Edifier C3. Nie jestem melomanem, ale jak dla
    mnie to ten zestaw gromi ;)
    Myślałem, że to będzie jakaś taka popierdółka do doczepienia do kompa,
    a praktycznie słucham na minimum zakresu bo mocne toto.
    Tylko nie wiem czy za pińcet się da dostać, ja kiedyś tyle płaciłem.

    L.

  • 8. Data: 2017-01-12 19:57:11
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Jacek Maciejewski napisał w czwartek, 12 stycznia
    2017 18:25:

    > Popieram przedmówcę :) Też używam dużych kolumn z starym
    > amplitunerem yamaha

    A ja z philipsem. ;)

    Widzę, że to popularne rozwiązanie.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 9. Data: 2017-01-12 21:01:15

> [...]
    > yamaha który kiedyś kosztował bajońskie pieniądze. Ma to rozwiązanie tą
    > zaletę że muzyki da się słuchać i tą wadę że nie mieszczą się na biurku

    A jak już mnie obrzydzenie bierze na monitor to lampię się godzinami na
    kasetę kręcącą się w Condorze i na piękny wskaźnik diodowy.

    Bardzo podoba mi się ten dźwięk i klimat z dzieciństwa :-)

    Nagrywam sobie kasety na wypasionym Kenwoodzie KX-3510 z Tidala :-)