  • 1. Data: 2017-01-13 19:49:30
    Temat: wtyczkologia stosowana 2
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    cześć
    jest laptop, jakiś debil wcisną do niego zasilacz w wtyczką 2,1/5,5

    oczwywiście wtyczka lata i laptop się resetuje (bateria do wywalenia)

    czy Ktoś tu może widział gdzie można kupić takie typowo laptopowe wtyki
    zasilające na kabel? na oko porównując z tym wyżej, to środkowy pin jest
    cieńszy, a zewnętrzny obwód jest większy...

    widzieli Panowie gdzieś takie wtyki do kupienia luzem?

  • 2. Data: 2017-01-13 20:32:49
    Temat: Re: wtyczkologia stosowana 2
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-13 o 19:49, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > widzieli Panowie gdzieś takie wtyki do kupienia luzem?

    Może tu? Mają 1,9/6,0

    http://www.cyfronika.com.pl/wtyki_dc.htm

    A np. tu jest dużo więcej.

    http://pl.farnell.com/webapp/wcs/stores/servlet/Sear
    ch?pageSize=25&st=wtyki&catalogId=15001&categoryId=7
    00000089004&langId=-22&storeId=10170

  • 3. Data: 2017-01-13 20:47:51
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-01-13 o 19:49, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > jakiś debil wcisną
    :))))