  • 11. Data: 2018-06-18 14:53:01
    Temat: Re: Co w trawie piszczy?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-06-17 o 01:04, Marek S pisze:
    > Witam Was,
    >
    > Pytam z czystej ciekawości. Mercedes E320CDI z silnikiem V6. Po
    > wyłączeniu silnika słyszę przez jakieś 10s futurystyczny pisk z komory
    > silnika rzędu 4kHz. To raczej złożenie kilku częstotliwości więc trudno
    > opisać. Co to może być?

    Teściu ma E220CDI i to samo. Mówił, że to elektrozawory od ogrzewania
    (są pod maską, po lewej stronie)

  • 12. Data: 2018-06-18 18:57:29
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-18 o 08:12, Lewis pisze:

    > mogą, przepustnica (klapa gasząca) też potrafi piszczeć

    W międzyczasie nagrałem ten dźwięk:
    https://drive.google.com/file/d/1jRsfQ7EMl2zpDh6afmd
    4dh-UbGYD3m6v/view?usp=sharing

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 13. Data: 2018-06-18 21:19:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    >W międzyczasie nagrałem ten dźwięk:
    >https://drive.google.com/file/d/1jRsfQ7EMl2zpDh6afm
    d4dh-UbGYD3m6v/view?usp=sharing

    To takie delikatne brzeczenie, ostro urwane ?

    Nie jest to gdzies w radiu ?

    Sprawdzilbym wentylatory..

    J.

  • 14. Data: 2018-06-18 22:41:16
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-18 o 21:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marek S"  napisał w wiadomości grup
    4dh-UbGYD3m6v/view?usp=sharing

    > To takie delikatne brzeczenie, ostro urwane ?

    Tak. Takie delikatne to ono nie jest. Gdy wokół nie ma hałasu
    miejskiego, to doskonale je słychać.

    > Nie jest to gdzies w radiu ?

    Pod maską go nie mam :-D A przynajmiej nic o tym nie wiem.

    > Sprawdzilbym wentylatory..

    Jest jeden i prawie nigdy nie włącza się. No chyba, że na postoju lub w
    trakcie serwisowego wypalania DPF.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 15. Data: 2018-06-25 14:19:35
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 17.06.2018 o 22:18, Marek S pisze:

    > https://drive.google.com/file/d/1jRsfQ7EMl2zpDh6afmd
    4dh-UbGYD3m6v/view?usp=sharing

    Po przeanalizowaniu, słyszę tam 3200+4000 Hz, jeżeli to w czymś pomoże.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 16. Data: 2018-06-25 22:55:43
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-25 o 14:19, Grzegorz Tomczyk pisze:

    4dh-UbGYD3m6v/view?usp=sharing

    > Po przeanalizowaniu, słyszę tam 3200+4000 Hz, jeżeli to w czymś pomoże.

    No to mam niezłe ucho bo dokładnie taką wartość podałem w wątku
    otwierającym :-) Nie mierzyłem częstotliwości :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek