  • 1. Data: 2018-05-22 23:02:40
    Temat: Co z a2mobile?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    https://a2mobile.pl/data/Dokumenty/28/plik/Cennik-a2
    mobile-2017-04-27.pdf

    Miało być bez limitu a tu każda minuta i sms i megabajt 18 groszy

  • 2. Data: 2018-05-23 06:29:56
    Temat: Re: Co z a2mobile?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-22 o 23:02, Borneq pisze:
    > https://a2mobile.pl/data/Dokumenty/28/plik/Cennik-a2
    mobile-2017-04-27.pdf

    > Miało być bez limitu a tu każda minuta i sms i megabajt 18 groszy

    Chciałeś być mądry i przeczytałeś cennik, a wyszło, żeś głupi ;) Wejdź
    na A2mobile.pl i poczytaj co piszą wołami.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-05-23 08:02:59
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 23.05.2018 o 06:29, Liwiusz pisze:

    > Chciałeś być mądry i przeczytałeś cennik, a wyszło, żeś głupi ;) Wejdź
    > na A2mobile.pl i poczytaj co piszą wołami.

    Na pierwszej stronie podają że pakiet bezpłatnych minut,i w to wierzę.
    tylko dlaczego podają taki cennik?

  • 4. Data: 2018-05-23 08:11:31
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 23.05.2018 o 08:02, Borneq pisze:

    > Na pierwszej stronie podają że pakiet bezpłatnych minut,i w to wierzę.
    > tylko dlaczego podają taki cennik?

    Aha, cennik nie uwzglednia ofert pakietów

  • 5. Data: 2018-05-23 09:37:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-23 o 08:02, Borneq pisze:

    > Na pierwszej stronie podają że pakiet bezpłatnych minut,i w to wierzę.
    > tylko dlaczego podają taki cennik?

    Bo co innego cennik, a co innego promocyjne pakiety. Ile ty masz lat, że
    się temu dziwisz? Nowy w gsmach?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2018-05-23 10:02:32
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 23.05.2018 o 09:37, Liwiusz pisze:
    > Bo co innego cennik, a co innego promocyjne pakiety. Ile ty masz lat, że
    > się temu dziwisz? Nowy w gsmach?

    Może dlatego że dużo, młodziaki się na tym znają, ale dzwoniłem do
    a2mobile i wyjaśniło się.

  • 7. Data: 2018-05-24 05:26:20
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Mają kurierem przysłać kartę SIM. A2mobile jest tanie, zobaczę jak
    sprawuje się jako dodatkowy numer.

  • 8. Data: 2018-05-24 08:12:45
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.05.2018 o 05:26, Borneq pisze:
    > Mają kurierem przysłać kartę SIM. A2mobile jest tanie
    tańsze jest freemium bo kosztuje 5zł na start i masz 30 minut
    miesięcznie gratis.
    przenieś kartę do FM mobile to dostaniesz 500zł, 50 giga na 150 dni
    co Ty wiesz o taniości :)

    ToMasz

  • 9. Data: 2018-05-24 16:00:40
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 24.05.2018 o 08:12, ToMasz pisze:
    > W dniu 24.05.2018 o 05:26, Borneq pisze:
    > tańsze jest freemium bo kosztuje 5zł na start i masz 30 minut
    > miesięcznie gratis.

    30 minut gratis? Czyli mogę rozmawiać całą minutę dziennie! ;-)

  • 10. Data: 2018-05-24 21:31:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.05.2018 o 16:00, Borneq pisze:

    > 30 minut gratis? Czyli mogę rozmawiać całą minutę dziennie! ;-)
    możesz, ale to trudne. możesz też rozmawiać kilka minut, gdy będzie
    jakaś "awaria", a karta siedzi w naładownym telefonie, schowanym właśnie
    na taką okazje. możesz też taką kartę sim wsadzić do alarmu gsm i raz na
    jakiś czas zatelefonuje do Ciebie albo wyśle sms.

    ToMasz