  • 31. Data: 2004-03-04 05:44:24
    Temat: Re: Co z tym problemem zrobić ?
    Od: Wojciech Puchar <w...@t...3miasto.net>

    > Przesylamy do abuse@klient i potwierdzamy odebranie.

    a w ogóle podali jaki klient?

    bo mi nie

  • 32. Data: 2004-03-04 05:46:25
    Od: Wojciech Puchar <w...@t...3miasto.net>

    > Tiaaa stad pewnie wiekszosc trafia do nas zamist do klientow :) Ostatnio
    > tez dostalismy kilka razy
    > i odsylamy do wlasciwego klienta a wlasciwa jednostka grozi palcem :) o ile
    > jest klauzula w umowie.

    w sumie czy ja jako usługodawca odpowiadam za klienta? nie wydaje mi się.

    czy jeśli np. zadzwonie do kogoś przez telefon i go wyzwe to winna jest
    TPSA albo netia a nie ja?

  • 33. Data: 2004-03-04 07:58:44
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    > odpisałem że nie ma żadnego prawa które mi pozwala kasować cudze rzeczy
    > bez nakazu prokuratury, żeby podali konkrety, pisali maile zgodnie z
    > normami (tekst) i że w razie czego udostępnie personalia osoby która to
    > robi jak mi podadzą dokładnie adres.

    Jeśli podasz im dane osoby prywatnej to naruszysz ustawę o ochronie
    danych osobowych. Takie dane możesz udostępnić tylko organom ścigania.
    Dodatkowo możesz ich poprosić o podanie podstawy do reprezentowania na
    terytorium Polski właściciela praw autorskich do tego filmu - moim
    zdaniem w rozumieniu polskiego prawa takie listy może wysłać tylko
    właściciel filmu, jego pełnomocnik lub organizacja zbiorowego
    zarządzania np. ZAIKS.

  • 34. Data: 2004-03-04 09:23:41
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    Wojciech Puchar <w...@t...3miasto.net> napisał(a):

    > a w ogóle podali jaki klient?
    > bo mi nie

    W XMLowym zalaczniku jest wszystko.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 35. Data: 2004-03-04 11:29:40
    Od: "Mr.FX" <m...@s...clan.pl>

    > W XMLowym zalaczniku jest wszystko.

    W dzisiejszych czasach troche strach otwierac podejrzane
    zalaczniki od nieznanych nadawcow ;-)

    P,PPNMSP

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 36. Data: 2004-03-04 12:20:19
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Szymon Sokół wrote:
    > Nie, do tego, co proponował Ci odpisywanie, że nie znasz angielskiego, na list
    > napisany po polsku. Oczywiście, jeśli zastosujesz się do jego rady, to i do
    > mojej powinieneś...

    Co Ty ostatnio jesteś taki cięty, hę? Wydaje mi się, że wyjaśniłem jasno
    - brałem pod uwagę list po angielsku, nie po polsku.

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 38. Data: 2004-03-05 07:30:16
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    Wiesiek <s...@o...pl> napisał(a):

    > Po za tym CC idzie niby do:
    > f...@f...atomnet.pl

    http://www.kbn.gov.pl/cele/forum.html:

    Fundacja Ochrony Twórczości Audiowizualnej Mariusz Kaczmarek
    Dyrektor Generalny FOTA Ul. Wernyhory 2
    02-727 Warszawa +22 847 98 98
    847 98 97 +22 847 98 97 f...@f...atomnet.pl

  • 37. Data: 2004-03-05 07:30:16