  • 11. Data: 2017-01-17 12:18:57
    Temat: Re: Co zamiast napie.....nia w klawiature??
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.01.2017 o 19:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tak sobie dzisiaj pomyślałem, ze zamiast odpowiadać tym wszelakim głąbom w usenecie
    waląc w klawisze (no wycierają się przecież ;)) wolałbym gadać do jakiegoś mikrofonu
    i żeby mi gugle wojs to przerabiało na njusa, o!
    > Skoro głupie telefony to umieją...
    > Jakaś podpowiedź?

    wskazówka: 15 lat temu, gadałem do PCta, on (za pomocą programu) to
    analizował, i coś tam wykonywał. Dzisiaj gadam do telefonu, on to
    _wysyła_ go googla, tam krasnoludek zamienia to na tekst i odsyła do
    mojego telefonu. jeśli zgadzasz sie na wykorzystanie tej drugiej
    funkcjonalności, to jakiego programu użyjesz niema znaczenia. Nie
    zdziwiłbym się jeśli ta funkcjonalność już działa w chromie, albo gogole
    cośtam na PC

    ToMasz

  • 12. Data: 2017-01-17 23:34:03
    Od: Aha <a...@p...pl>

    W dniu 2017-01-17 o 12:18, ToMasz pisze:

> [...]
    > funkcjonalności, to jakiego programu użyjesz niema znaczenia. Nie
    > zdziwiłbym się jeśli ta funkcjonalność już działa w chromie, albo gogole

    Potwierdzam eksperymentalnie.
    Na tablecie w gmailu gadałem i wysłałem list do siebie. Teraz można na
    PC skopiować i wysłać dalej. Tylko że trzeba mieć oprócz PC-ta telefon
    lub tablet.
    W chromie na PC nie ma takiej opcji. Prawdopodobnie taka funkcjonalność
    jest na razie tylko na androidzie

    --
    aha