  • 1. Data: 2017-01-16 19:44:24
    Temat: Co zamiast napie.....nia w klawiature??
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tak sobie dzisiaj pomyślałem, ze zamiast odpowiadać tym wszelakim głąbom w usenecie
    waląc w klawisze (no wycierają się przecież ;)) wolałbym gadać do jakiegoś mikrofonu
    i żeby mi gugle wojs to przerabiało na njusa, o!
    Skoro głupie telefony to umieją...
    Jakaś podpowiedź?

  • 2. Data: 2017-01-16 21:18:16
    Temat: Re: Co zamiast napie.....nia w klawiature??
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 1/16/2017 1:44 PM, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    waląc w klawisze (no wycierają się przecież ;)) wolałbym gadać do jakiegoś mikrofonu
    i żeby mi gugle wojs to przerabiało na njusa, o!

    wypadlem z tego tematu jakis czas temu, ale uzywalem Dragon Dictate. <rs>

  • 3. Data: 2017-01-16 21:47:27
    Od: Piotr aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Mon, 16 Jan 2017 19:44:24 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > w usenecie waląc w klawisze (no wycierają się przecież ;)) wolałbym
    > gadać do jakiegoś mikrofonu i żeby mi gugle wojs to przerabiało na
    Coś w ten deseń: https://www.youtube.com/watch?v=PtXtIivRRKQ

    A jak tam u Ciebie z cytowaniem w usenecie?

    --
    piecia aka dracorp
    pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

  • 4. Data: 2017-01-16 23:10:32
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-01-16 o 21:18, rs pisze:
    > żeby mi gugle wojs to przerabiało na njusa, o! Skoro głupie telefony
    > to umieją...
    >>

    > wypadlem z tego tematu jakis czas temu, ale uzywalem Dragon Dictate.
    > <rs>

    Ten Dragon, to chyba już od dawna to oferuje, bo miałem (chyba) go wieki
    temu, a nawet w minionym... tysiącleciu! Ale cosik mi działać nie
    chciał, myślałem, że wymaga jakiegoś wyżyłowanego mikrofonu, albo cóś.
    Czy jest PL-wersja? Droga?
    A tak swoją drogą, był jakiś TV-konkurs, na ciekawe, innowacyjne
    technologie, i jedno z pierwszych miejsc zajęli polscy studenci, właśnie
    za program klasy speech recognition (nazwy nie pomnę). Jest trochę tu:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rozpoznawanie_mowy#Roz
    poznawanie_mowy_polskiej

    - i... no tak, głównym zainteresowanym są wiadome służby, więc i
    przeznaczenie też jest mocno... służbowe.
    Ale i ja chętniej bym dyktował, bo piszę niezbyt szybko.

  • 5. Data: 2017-01-16 23:26:51
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/01/2017 08:18, rs wrote:

    > wypadlem z tego tematu jakis czas temu, ale uzywalem Dragon Dictate. <rs>

    Umnie najlepiej przetwarza slowa w text Android.
    Probowalem rozwiazanie microsoftu i apple ale google ma ten nasz polski
    jezyk najlepiej dopracowany.

  • 6. Data: 2017-01-16 23:27:24
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/01/2017 08:47, Piotr aka dracorp wrote:

    > Coś w ten deseń: https://www.youtube.com/watch?v=PtXtIivRRKQ
    >
    > A jak tam u Ciebie z cytowaniem w usenecie?

    Like it :)

  • 7. Data: 2017-01-16 23:59:56
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 1/16/2017 5:26 PM, 2late wrote:

    > Umnie najlepiej przetwarza slowa w text Android.
    > Probowalem rozwiazanie microsoftu i apple ale google ma ten nasz polski
    > jezyk najlepiej dopracowany.
    >
    > Pozdrawiam

    android jak i iOS uzywaja, albo przynajmniej uzywaly technologii z
    Nuance, firmy ktora wypuscila Dragon Dictate itp.
    a jak sie ma Windowsowy speech recognition?
    w Google Docs jest jeszcze Voice Typing. tez moze byc przydatny pytkowi.
    <rs>

  • 8. Data: 2017-01-17 08:33:48
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    masz

    > jak

    na

    > tam

    mysli

    nowy

    > Ciebie

    coraz

    szerzej

    > cytowaniem

    rozpowszechniający

    się

    > usenecie?

    sposób?

    ---
    Nie mam nic do powiedzenia więc napie...am tak duzo jak sie da w tzw. stopkę
    świadczacą o bezdennej głupocie tych, którzy te biorące na rzygi wypociny czytają.
    IMB XT
    VGA 320x480
    twardy napędzany krążek 20MB
    płynne 5 1/4''
    kluczowa deska DIN
    Otake wydeło

  • 9. Data: 2017-01-17 08:56:23
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/01/2017 10:59, rs wrote:

> [...]
    > a jak sie ma Windowsowy speech recognition?
    > w Google Docs jest jeszcze Voice Typing. tez moze byc przydatny pytkowi. <rs>

    Voicetyping to chyba przyjazna nazwa, i tego uzywam. A liczy sie chyba ten
    caly ich 'silnik'. We wszystkich probach uzywalem angielskiego OSu, i jak
    wspomnialem, google robi najmniej bledow. Nie wiecej niz szybkie pisanie z
    podpowiedziami. Denerwujace jest ze dla interpunkcji trzeba sie przelaczyc
    na klawiature reczna.

  • 10. Data: 2017-01-17 09:46:13
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ostatnio bardzo pozytywnie mnie zaskoczył telefon na google maps: gdy mu podyktowałem
    cel, wpisał bez jęknięcia - w tym ulicę ogonkową i numer posesji :-)
    Najfajniejsze, że o miasto nie pyta ;-))
    SMS-ów z rozpoznawania głosu nie wysyłam (choć działa i to nieźle, tylko dość powoli
    trzeba mówić), bo zawierają polskie znaki, a pisane ręcznie są bez ogonków czego
    nadal się trzymam, ale może trzeba zmienić przywyczajenia ;-))

    -----