  • 1. Data: 2010-11-05 11:21:55
    Temat: Dolozenie ksenonow ale sensownie - jaki wydatek?
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Witam,
    przymierzam sie do wymiany auta. Myslalem o Hyundaiu Santa FE w nowej budzie
    (rocznik 2007-2008). niestety to auto, nawet za doplata nie oferuje ksenonow a
    ja nie chce innych swiatel bo bardzo lubie swiatlo ksenonow w obecnym aucie.
    Pytanie brzmi ile kosztuje dolozenie ksenonow, zeby to sens mialo (nie razilo
    innych). Nie chce zakladac tandety za 100-200zl i razic innych ludzi. Z
    drugiej strony wydatek 2000zl to tez nie malo. Moze ktos przerabial podobny temat.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2010-11-05 11:28:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "topek " <t...@g...pl>
> [...]
    > ludzi. Z
    > drugiej strony wydatek 2000zl to tez nie malo. Moze ktos

    I to jeszcze ma nie wzbudzac podejrzen TUV ?
    Podejrzewam ze bedzie bardzo drogo. Co innego jakby byla fabryczna
    opcja.

    A propos - jak jest realizowane to samopoziomowanie ksenonow ? Musi
    byc chyba jakis czujnik ugiecia zawieszenia ?

    J.

  • 3. Data: 2010-11-05 11:55:52
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 5 Lis, 11:28, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A propos - jak jest realizowane to samopoziomowanie ksenonow ? Musi
    > byc chyba jakis czujnik ugiecia zawieszenia ?

    Dokladnie, zwykle na wahaczu jest zwykly potencjometr, odpowiednio
    umieszczony, regulujacy ustawieniem silniczka krokowego w reflektorze.

    Dziala przy przyspieszaniu/hamowaniu, gorzej z dziurami - nie jest to
    wystarczajaco szybkie.

    pozdr
    AA

  • 4. Data: 2010-11-05 12:32:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-05 11:21, *topek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > drugiej strony wydatek 2000zl to tez nie malo. Moze ktos przerabial podobny temat.

    W poniedziałkowym Auto Świecie (albo Motorze) będzie artykuł właśnie na
    ten temat :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2010-11-05 12:55:37
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > umieszczony, regulujacy ustawieniem silniczka krokowego w reflektorze.
    >
    > Dziala przy przyspieszaniu/hamowaniu, gorzej z dziurami - nie jest to

    sa dwa, na tylnym i przednim zawieszeniu,
    szybkosc dzialania jest wlasnie celowo tak dobrana aby byla funkcja
    obciazenia auta a nie nierównosci,
    swego czasu byly wadliwe sterowniki ksenonów w Alfach które "zapomnialy" ze
    maja usredniac nierównosci i trzeba bylo wówczas zobaczyc jak dzialalo
    wówczas poziomowanie - masakra,

    brat

  • 6. Data: 2010-11-05 13:50:36
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    A czym ta usterka się objawiała? Podglądaniem wiewiórek na drzewach? :)

  • 7. Data: 2010-11-05 14:13:47
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    >A czym ta usterka się objawiała? Podglądaniem wiewiórek na drzewach? :)

    prawie, oddawaniem każdej nierówności na kole ruchami wiązki światła
    góra-dół,

    brat

  • 8. Data: 2010-11-05 14:44:30
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2010-11-05 11:21, *topek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > W poniedziałkowym Auto Świecie (albo Motorze) będzie artykuł właśnie na
    > ten temat :)

    No to nie trzeba już tego czytać. Będzie o tym że nie markowe oślepiają
    czyli jak zawsze oczywista oczywistość.

  • 9. Data: 2010-11-05 15:07:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin topek

> [...]
    > 100-200zl i razic innych ludzi. Z drugiej strony wydatek 2000zl to tez
    > nie malo. Moze ktos przerabial podobny temat.

    Sensownie żeby nie oślepiać do soczewki + palniki + spryskiwacze. W
    500-1000 zł się zmieścisz jak sam zrobisz. Ale hitlerowskiego przeglądu z
    taką rzeźbą raczej nie przejdziesz. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-11-05 15:07:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Agent

    > No to nie trzeba już tego czytać. Będzie o tym że nie markowe oślepiają
    > czyli jak zawsze oczywista oczywistość.

    Co roku piszą to samo. ;)

    --
    ignorance is bliss