    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Codzienne rozmowy nt Twizy
    Date: Wed, 4 Dec 2019 23:21:13 +0100

    Dzień bez rozmowy nt Twizy byłby dniem straconym

    Ludzie robią zdjęcia, pytają, komentują ...

    Ranek.

    Rozważam by jeździć zimą, ale mam oryginalnie letnie, więc jakby śnieg
    spadł mogłoby być ciekawie. Już sypnęło, ale szczęśliwie roztopiło się,
    ale i tak na skrzyżowaniu jak przycisnąłem to mi tył wyniosło. Źe w
    internecie widzę opony dostępne od 5 dni co jest trochę długo to szukam
    dalej. Dzwonię do warsztatu Komander by spytać czy są dostępne od ręki
    opony które sobie upatrzyłem.

    Odbiera właścicielka warsztatu Komander:
    - potrzebuję opony
    - Jaki rozmiar?
    - 125/80/13.
    - To niewłaściwy rozmiar.
    - Jak niewłaściwy?
    - Samochody mają inne rozmiary, coś pan pomylił.
    - Jak to?
    - No takie opony to do motorów
    - 125/80/13
    - Nie ma takich opon?
    - Jak nie ma? Maluch takie mniej więcej ma.
    - do jakiego samochodu?
    - Renault Twizy
    - Nie znam takiego samochodu
    - No wiem
    - Niech pan zrobi zdjęcie
    - No ale mówię, że takie są
    Odłożyła słuchawkę.

    Wieczór.

    Wychodzę ze sklepu. Widzę gostka robiącego zdjęcie. Podchodzę
    "Zajebiste, piękna sprawa"

    :-)