  • 1. Data: 2019-12-04 23:21:13
    Temat: Codzienne rozmowy nt Twizy
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Dzień bez rozmowy nt Twizy byłby dniem straconym

    Ludzie robią zdjęcia, pytają, komentują ...

    Ranek.

    Rozważam by jeździć zimą, ale mam oryginalnie letnie, więc jakby śnieg
    spadł mogłoby być ciekawie. Już sypnęło, ale szczęśliwie roztopiło się,
    ale i tak na skrzyżowaniu jak przycisnąłem to mi tył wyniosło. Źe w
    internecie widzę opony dostępne od 5 dni co jest trochę długo to szukam
    dalej. Dzwonię do warsztatu Komander by spytać czy są dostępne od ręki
    opony które sobie upatrzyłem.

    Odbiera właścicielka warsztatu Komander:
    - potrzebuję opony
    - Jaki rozmiar?
    - 125/80/13.
    - To niewłaściwy rozmiar.
    - Jak niewłaściwy?
    - Samochody mają inne rozmiary, coś pan pomylił.
    - Jak to?
    - No takie opony to do motorów
    - 125/80/13
    - Nie ma takich opon?
    - Jak nie ma? Maluch takie mniej więcej ma.
    - do jakiego samochodu?
    - Renault Twizy
    - Nie znam takiego samochodu
    - No wiem
    - Niech pan zrobi zdjęcie
    - No ale mówię, że takie są
    Odłożyła słuchawkę.

    Wieczór.

    Wychodzę ze sklepu. Widzę gostka robiącego zdjęcie. Podchodzę
    "Zajebiste, piękna sprawa"

    :-)

  • 2. Data: 2019-12-04 23:28:10
    Temat: Re: Codzienne rozmowy nt Twizy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-12-04 o 23:21, kk pisze:
    > Wychodzę ze sklepu. Widzę gostka robiącego zdjęcie. Podchodzę
    > "Zajebiste, piękna sprawa"
    >
    > :-)

    Trzeba było zapytać czy by sobie coś takiego kupił.

  • 3. Data: 2019-12-04 23:42:07
    Od: s...@g...com

    On Wednesday, 4 December 2019 16:28:07 UTC-6, Uzytkownik wrote:

    > Trzeba było zapytać czy by sobie coś takiego kupił.

    Zona by sie nie zgodzila. Napewno :)

  • 4. Data: 2019-12-05 09:45:53
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 4.12.2019 o 23:42, s...@g...com pisze:

    > Napewno :)

    Nienażarty?

  • 5. Data: 2019-12-05 10:04:48
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-12-04 23:21, kk wrote:

    > Dzień bez rozmowy nt Twizy byłby dniem straconym
    >
    > Ludzie robią zdjęcia, pytają, komentują ...

    Juz teraz rozumiem do czego Ci byly plyty gipsowe - do zrobienia
    "scianki" dla fotoreporterow ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2019-12-05 10:24:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jego czy Twoja?
    Jakby co możecie się zamienić.
    Moda taka.
    BTW ciekawe, jak by się zachowała Hiacynta na widok Twizy.

    -----

  • 7. Data: 2019-12-05 10:25:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    ;-)))

    -----

  • 8. Data: 2019-12-05 12:09:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-05 o 10:24, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jego czy Twoja?
    > Jakby co możecie się zamienić.
    > Moda taka.
    > BTW ciekawe, jak by się zachowała Hiacynta na widok Twizy.

    Chyba w kapeluszu, to by się nie zmieściła.
    Kazałaby zaparkować na innej ulicy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2019-12-05 15:45:57
    Od: s...@g...com

    On Thursday, 5 December 2019 02:45:56 UTC-6, collie wrote:

    > Nienażarty?

    Nazarty. Cheeseburger bacon pizza :)

  • 10. Data: 2019-12-06 13:45:23
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "kk" <k...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Dzień bez rozmowy nt Twizy byłby dniem straconym
    >
    > Ludzie robią zdjęcia, pytają, komentują ...

    Pewnie gdyby zobaczyli faceta w różowych stringach na dupie też by robili
    zdjęcia i komentowali.