  • 1. Data: 2011-11-28 23:48:21
    Temat: Commodore 64
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Nie pomyliłem grup (żeby nie było) :)

    http://www.youtube.com/watch?v=p0wCvtkcMsM

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 2. Data: 2011-11-29 00:35:39
    Temat: Re: Commodore 64
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-11-29 00:48, Piotr M pisze:
    > Nie pomyliłem grup (żeby nie było) :)
    Czekam jak ktoś zamknie i7 w obudowie ZX Spectrum :-D

    Maciek

  • 3. Data: 2011-11-29 00:42:34
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 29 listopada 01:35, Maciek pisze:
    > Czekam jak ktoś zamknie i7 w obudowie ZX Spectrum :-D

    A ja jeszcze dodam, że znów poczułem ten klimat, czyściutkie białe
    pudełko, logo, wszystko takie pożądane i nowe pachnące, z Pewexu. Taki
    unboxing z dzieciństwa :D

  • 4. Data: 2011-11-29 07:09:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.11.2011 00:48, Piotr M pisze:
    > Nie pomyliłem grup (żeby nie było) :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=p0wCvtkcMsM

    Zabawny pomysł, chociaż niezbyt praktyczny - ktoś chce zbić kapitał na
    nostalgii ;)

  • 5. Data: 2011-11-29 08:53:03
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 29.11.2011 08:09, Andrzej Lawa pisze:
    > Zabawny pomysł, chociaż niezbyt praktyczny - ktoś chce zbić kapitał na
    > nostalgii ;)

    Dlaczego niezbyt praktyczny?

    Jak dla mnie to idealne rozwiązanie dla tych, którzy teraz
    bez sensu kupują komputery przenośne, a chcą tak naprawdę
    komputera stacjonarnego, który łatwo można schować do szafki.

    Takiego C64X można podłączyć okazjonalnie do telewizora,
    popracować, po czym odłączyć i schować. Jest przy tym na
    tyle duży, że w środku producent mógłby zmieścić sensowną
    grafikę, czyniąc z tego komputerka całkiem dobrą maszynę
    do gier. A w obecnej wersji jest to ciekawy komputerek dla
    typowych "niedzielnych" użytkowników.

    PS. Do pełnej nostalgii brakuje tylko wymiany BIOSu na taki,
    który swoje komunikaty wyświetlałby na klasycznym, bla-
    doniebieskim ekranie a la Commodore BASIC V2.0 :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 6. Data: 2011-11-29 08:59:44
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 29 listopada 09:53, Radosław Sokół pisze:
> [...]
    > grafikę, czyniąc z tego komputerka całkiem dobrą maszynę
    > do gier. A w obecnej wersji jest to ciekawy komputerek dla

    To samo pomyślałem. Jest w jakiś sposób praktyczny, bo jest w miarę
    mobilny, zgrabny i jednobryłowy. Gdyby jeszcze miał bezprzewodowe
    połączenie z monitorem lub TV..

  • 7. Data: 2011-11-29 09:00:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-11-29 01:42, Piotr M pisze:
    > A ja jeszcze dodam, że znów poczułem ten klimat, czyściutkie białe
    > pudełko, logo, wszystko takie pożądane i nowe pachnące, z Pewexu. Taki
    > unboxing z dzieciństwa :D
    No tak, tyle że czar pryska po włączeniu przycisku power ;-)
    Maciek

  • 8. Data: 2011-11-29 09:30:18
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-11-29, o godz. 09:53:03
    Radosław Sokół <r...@m...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > grafikę, czyniąc z tego komputerka całkiem dobrą maszynę
    > do gier. A w obecnej wersji jest to ciekawy komputerek dla

    No w tym wykonaniu to tak nie do końca. Płyta to miniITX więc tak nie
    za bardzo jest sensownie co tam upchnąć. Dodatkowo ma to zewnętrzny
    zasilacz więc zapewne nie za mocny więc lepsza grafika odpada. Wersja z
    filmiku nie ma napędu optycznego choć jest w opcjach. W sumie to za
    (ceny w US-iech) ~350$ można nabyć nostalgiczną obudowę do płyty miniITX
    z zasilaczem i klawiaturą - ciut drogo. Wersje kompletne (na Atomie i
    i7) to ~1000-1500$. Drogo. Wolę mały nettop wiszący na telewizorze czy w
    szafce/szufladzie i bezprzewodową klawiaturę. Będzie o połowę tańsze
    choć bez logo Commodore a możliwości podobne.

    Zdrówko

  • 9. Data: 2011-11-29 12:14:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.11.2011 09:53, Radosław Sokół pisze:

    > Dlaczego niezbyt praktyczny?
    >
    > Jak dla mnie to idealne rozwiązanie dla tych, którzy teraz
    > bez sensu kupują komputery przenośne, a chcą tak naprawdę
    > komputera stacjonarnego, który łatwo można schować do szafki.

    Są takie rozwiązania.

    Z mojego punktu widzenia dużą wadą jest okrojona w stosunku do
    pecetowego standardu klawiatura.

  • 10. Data: 2011-11-29 14:22:51
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    W dniu 2011-11-29 00:48, Piotr M pisze:
    > Nie pomyliłem grup (żeby nie było) :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=p0wCvtkcMsM

    nostalgia i nic więcej, kilku fanatyków kupi (nie wiem po co)