  • 21. Data: 2009-05-08 19:47:06
    Temat: Re: Coś darmowego do stworzenia małego exe
    Od: Piotr Kulinski <p...@w...pl>

    Fri, 08 May 2009 07:16:58 +0200, na pl.comp.programming, Jacek Czerwinski
    napisał(a):

    > Który i tam zajmie takie zasoby (ilość bloków w EXE, po załadowaniu w
    > RAM itd) co najmniejszy program w C.
    to z własnej praktyki?

    .bat->.exe
    44b -> 17kb

    można poszukać przeróbki do .com
    powinno być duzo mniejsze

    > Bezsens.
    > Aha: "Czas spędzony na debugowaniu - bezcenne"
    :)
    debugowaniu...
    to jest dopiero bezsens,
    człowiek chce odpalać tym inny program
    ...ale niech debuguje :)

    --
    pozdrawiam, GG i SkyPe w X-nagłówku posta, e-mail: zmień wpw na wp
    piotr