  • 31. Data: 2013-05-16 13:38:20
    Temat: Re: Coś jebło
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    > oplem omegą A Sedan da się przewieźć 800 km glazury.
    > Tył troche ;) usiadł i po 20 km już się nie podniósł :D

    Wartburg kombi 2 suw . Tez mw tyle samo rurek na ogrodzenie, a potem innych
    materiałów budowlanych. Przewoził i jezdził jeszcze długo ,a potem poszedł
    do następnego właściciela :) Takie ciężary nie robiły na tym aucie wrażenia.
    Może to przez to , że było na ramie i jeszcze z czasów komunistycznych kiedy
    robili auta dużo trwalsze :)

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2013-05-16 21:20:06
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/14/2013 7:48 PM, m...@i...pl wrote:
    > Stoje na światłach i nagle coś pizgło i zatrzęsło autem.
    >
    > No to cały misterny plan w pizdu.
    > http://img7.imageshack.us/img7/9898/20130514192417.j
    pg

    > Można tak jeździć?

    BMW są do d** i się w teren nie nadają - też mi pękła
    tylko jakieś 1/5 zwoju więc może jak ruszyło wysokość
    to o 2mm

    i tak chyba polecą do wymiany bo się auto naprawia
    przy okazji cały stabilizator wywaliło i tylne górne
    wahacze i wylało amortyzatory - w reno tak nie miałem !!!

    tak, da się jeździć :) auto się porusza, tylko się źle porusza...
    przywal w krawężnik z drugiej strony - może też pęknie ;)
    siostra tak chyba jeździła Lanosem czy R75 chwilę

  • 33. Data: 2013-05-16 21:22:17
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/15/2013 10:56 PM, LEPEK wrote:

    > Ostatnio wysłał - fota stacyjki bez kluczyka i wskazówka obrotomierza @
    > 600/min.
    > ...ale pewnie fejk ;)
    >
    > Pozdr,

    żaden fejk true story

    -ja nie mam żadnych bajań - normalnie jeżdżę
    to fotek nie robię, bo z czego ? licznik na S1 ? czy co ?

  • 34. Data: 2013-05-17 01:08:12
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-05-16 21:22, _Michał pisze:

    > normalnie jeżdżę