  • 11. Data: 2019-11-12 13:44:12
    Temat: Re: Coś mi operacje dyskowe mulą się
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 12.11.2019 o 00:25, Uncle Pete pisze:

    > Spróbuj przestawić, to się dowiesz.

    A nie spowoduje to *nieodwracalnej* kaszany na tym dysku?

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 12. Data: 2019-11-12 14:08:28
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A nie spowoduje to *nieodwracalnej* kaszany na tym dysku?
    Nie.

  • 13. Data: 2019-11-12 14:39:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spowoduje.
    Musisz najpierw zgrać gdzieś obraz tego dysku, przestawić w BIOS i z powrotem wgrać
    tamten obraz na dysk.
    A i tak nie ruszy, jeżeli to dysk systemowy (bo w obrazie dysku będą stare ustawienia
    rejestru Win).

    -----

  • 14. Data: 2019-11-12 23:05:59
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 12.11.2019 o 14:08, Uncle Pete pisze:
    > Nie.

    A niżej:
    W dniu 12.11.2019 o 14:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > Spowoduje.

    No i komu mam wierzyć??

  • 15. Data: 2019-11-13 02:29:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-12, jaNus <p...@b...pl> wrote:

    > A niżej:
    >>
    > No i komu mam wierzyć??

    Nie spowoduje to nieodwracalnej kaszany na dysku, ale możesz mieć
    problemy z Windows żeby z takiego dysku wystartował.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2019-11-13 10:48:52
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-11-12 14:39, ąćęłńóśźż wrote:
    > Spowoduje.

    A z jakiej racji ma powstać kaszana na dysku?

  • 17. Data: 2019-11-13 10:49:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-11-12 23:05, jaNus wrote:

    > A niżej:
    >>
    > No i komu mam wierzyć??

    Według mnie nie spowoduje - w poprzednich wersjach Windowsa wpływało to
    na maksymalną prędkość transferu.

  • 18. Data: 2019-11-13 11:27:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A to Twoje dane, czy "obiecujesz, że..."?

    -----