  • 1. Data: 2019-11-04 21:03:14
    Temat: Coś naprawdę malutkiego z miejscem na dysk 3.5 i współczesnym cpu
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam Della 3020. Ale chciałbym coś mniejszego. Było by idealnie gdyby
    zamiast 230V było zasilane z 12V.

    Musi mieć miejsce na dysk 3.5 i dysk na system, może być ssd. Sloty
    kompletnie bez znaczenia może nie mieć ani jednego. Musi być ethernet.

    Cel: nagrywarka do monitoringu (ZoneMinder).

    To oznacza że musi byc w środku jakis sensowny cpu z okolic 3-4
    generacji bo sporo jest do liczenia (3 strumienie h.264), obecnie taki
    właśnie wyrabia się.

    Ideałem były rozmiary Asus Eeeebox B202, ale tam dysk jest 2.5 i cpu 10x
    wolniejszy. Mnie interesuje duży dysk (cena).

    Tanie być powinno i używane.

    Istnieje jakiś kawałek hardware w formie miniaturowej który spełnia te
    założenia? Czyli relatywnie mocny cpu, dysk 3.5 i mikroskopijne gabaryty.

    Widuje czasem komputery podobne do EeeeBox ale one albo nie są tanie
    albo nikt ich nie ma z drugiej ręki bo były mało popularne. Terminale
    zazwyczaj mają dyski IDE, a jak mają sata to znowu miejsca nie ma w
    środku itd itp.

  • 2. Data: 2019-11-06 05:50:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-04, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > To oznacza że musi byc w środku jakis sensowny cpu z okolic 3-4
    > generacji bo sporo jest do liczenia (3 strumienie h.264), obecnie taki

    Masz tak specyficzne wymagania analizy obrazu czy jakiś starszy sprzet
    bez obsługi onvif? Piszesz tylko o 264 a to przeciez obsłuży
    wielokanałowo najbardziej podstawowy NVR z Aliexpress.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2019-11-06 19:09:06
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/11/2019 05:50, Marcin Debowski wrote:
    > Masz tak specyficzne wymagania analizy obrazu

    Tak. Zwykła "nagrywarka" onvif się nie sprawdzi, mam mocno szumiący
    obraz i muszę wycinać z niego konkretne obszary i je poddawać analizie.
    Dodatkowo napisałem własną analizę do czegoś dość konkretnego.

    > wielokanałowo najbardziej podstawowy NVR z Aliexpress.

    Strumienie muszę rozpakowac, zanalizować i spakować do strumieni na
    dysk. W tej chwili zaiwania tam procek 4 generacji i wyrabia się w
    szczycie na 80% przy trzech strumieniach, nasłabszy jaki znalazłem pod
    ten socket. Ale chciałbym wynieść całość zabawki gdzieś głęboko w dom i
    potrzebuje coś maluteńkiego coby się w oczy nie rzucało i było pasywnie
    chłodzone.

  • 4. Data: 2019-11-07 05:25:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-06, heby <h...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > ten socket. Ale chciałbym wynieść całość zabawki gdzieś głęboko w dom i
    > potrzebuje coś maluteńkiego coby się w oczy nie rzucało i było pasywnie

    A jakiś SBC nie da rady? Maliny i Banany mają na pokładzie zarówno
    sprżetowe encodery jak i decodery 264. Niektóre Banany mają tez SATA i
    zdaje się ZM jest portowany na wszystkie wymienione. Pytanie czy potrafi
    korzystac z GPU.

    --
    Marcin