  • 1. Data: 2013-09-17 07:37:42
    Temat: Costa Concordia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy ja dobrze uslyszalem, ze podniesienie wraku ma kosztowac 600 mln
    euro ? To przeciez wiecej niz budowa nowego.

    A potem ma trafic na zlom.

    J.

  • 2. Data: 2013-09-17 08:05:22
    Temat: Re: Costa Concordia
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-09-17 07:37, J.F. pisze:

    > Czy ja dobrze uslyszalem, ze podniesienie wraku ma kosztowac 600 mln
    > euro ? To przeciez wiecej niz budowa nowego.

    Dobrze słyszałeś.

    > A potem ma trafic na zlom.

    Być może cięcie na miejscu wychodzi drożej, albo ekolodzy za głośno pyskują.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2013-09-17 11:13:50
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal

    > Czy ja dobrze uslyszalem, ze podniesienie wraku ma kosztowac 600 mln
    > euro ? To przeciez wiecej niz budowa nowego.
    >
    > A potem ma trafic na zlom.
    >
    > J.

    To sa takie przypadki, kiedy w socjalizmie mozna dobrze zarobic.
    Prawie wszyscy to rozumieja.
    Po prostu sila wyzsza.

  • 4. Data: 2013-09-17 16:49:12
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-09-17 07:37:42 +0200, "J.F." <j...@p...onet.pl> said:

    > Czy ja dobrze uslyszalem, ze podniesienie wraku ma kosztowac 600 mln
    > euro ?

    Jeszcze więcej:
    Preparations for the salvage operation took 14 months, and the cost has
    increased to $799 million from $300 million and could rise further,
    according to Costa Cruises.
    <http://www.nytimes.com/2013/09/17/world/europe/oper
    ation-to-raise-costa-concordia-cruise-liner-in-italy
    .html>

    DJ

  • 5. Data: 2013-09-18 10:09:54
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-09-17 08:05, PeJot pisze:

    > Dobrze słyszałeś.

    > Być może cięcie na miejscu wychodzi drożej, albo ekolodzy za głośno
    > pyskują.

    "Jak najszybszego usunięcia statku Costa Concordia domagały się od dawna
    lokalne władze oraz mieszkańcy wyspy Giglio, uważanej do chwili
    katastrofy za perłę toskańskiego wybrzeża."

    Całość:

    http://www.tvn24.pl/podnosza-costa-concordie-wszystk
    o-idzie-zgodnie-z-planem-ale-dluzej-niz-myslelismy,3
    54936,s.html

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2013-09-19 18:28:43
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Być może cięcie na miejscu wychodzi drożej,

    Eeetam, nasi zlomiarze rozmontuja te lodke w pare dni, sprzedadza..., a
    butelki latwiej posprzatac niz niemaly statek;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa