  • 41. Data: 2009-01-25 17:06:54
    Temat: Re: Cyfra+ HB2 + LCD = padaczka kompletna.
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

> [...]

    > Jak tak, a Ty?
    > Bo jakoś tego nie widać.
    > Zapis o którym mowa brzmi dokładnie tak:

    > "Artykuł 15.

    > § 2. Wprowadzenie przez Operatora CYFRY+ nowego, dodatkowego Programu,
    > nowego Pakietu lub
    > Opcji, jak też obniżenie należności wynikających z Umowy, w tym Opłaty
    > Abonamentowej i/lub
    > Czynszu Najmu nie stanowi zmiany Umowy lub Regulaminu uprawniającej Abonenta
    > do
    > wcześniejszego, niż to wynika z treści Umowy i Regulaminu, rozwiązania

    DODATKOWEGO Programu, nowego PAKIETU, NOWEJ Opcji.

    dodatkowy nie wchodzi w skład pakietu, jak wprowadzą nowy pakiet to też nie dotyczy
    Twojego

    Jak jutro cyfra+ wprowadzi nowy pakiet komfortowy++ albo nową opcję Pakiet TVN HD to
    owszem
    rozwiązać nie mozesz.
    Ale zmiany sa opcjonalne, zazwyczajdodatkowo płatne.

    Rozwiązanie możliwe jest w ramach zmian w programach
    Twojego obowiązującego pakietu.
    My mówimy o zmianach tych co już masz w Pakiecie.

    --
    gs

  • 42. Data: 2009-01-25 18:12:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > TVN HD to owszem
    > rozwiązać nie mozesz.
    > Ale zmiany sa opcjonalne, zazwyczajdodatkowo płatne.

    Niekoniecznie.
    Również w pakietach następują zmiany polegające np. właśnie na dodaniu
    kanału.
    I dokładnie to miałem na myśli mówiąc o zmianie na plus.

    > My mówimy o zmianach tych co już masz w Pakiecie.

    Dokładnie.
    Np. we wrześniu taką zmianą było dodanie Domo.

  • 43. Data: 2009-01-25 19:36:57
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 21.1.2009, Jerzy Pastusiak napisał(a):

    > a najlepiej to kup sobie taki wihajster , za 70,00 zł:
    > [HOLFI The Magician]
    > http://www.allegro.pl/item524530105_holfi_the_magici
    an.html

    ROTFL!
    Najśmieszniejsze jest to, że znalazł się taki co to kupił.
    http://www.allegro.pl/item497784350_holfi_the_magici
    an.html
    Baaaaa, nawet wystawił pozytywny komentarz:
    "Transakcja bez zastrzeżeń. Szybka wysyłka, dobrze zapakowany towar,
    rzeczowy kontakt. Polecam."
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 44. Data: 2009-01-25 21:52:33
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Baaaaa, nawet wystawił pozytywny komentarz:
    > "Transakcja bez zastrzeżeń. Szybka wysyłka, dobrze zapakowany towar,

    Kupił na zamówienie dla sąsiada ... zarobił 300 zł na czysto.

    .. ćwicz wyobraźnię :-)

    Tomy M. www.ansibl.com