  • 41. Data: 2004-05-31 23:16:36
    Temat: Re: "Czarne owce" hostingu... off topic
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

    > Nie. Żaden z nich nie ma właściwie gwarantowanego pasma i żaden też nie ma
    > limitu pasma.

    niby dlaczego ?

    > Heh. Ja nie wiem. Ty naprawdę nie rozumiesz istoty rzeczy chyba. Skoro ja
    > wprowadzam takie warunki hostingu, to Tobie nic do tego. Albo się z tym
    > zgadzasz i jest to określone w umowie - albo nie. Jeśli nie, to masz prawo
    > mnie zaskarżyć, tudzież rozwiązać umowę.
    > Gdybyś nadal nie rozumiał - ja mogę sobie nawet w umowie hostingowej
    wpisać,
    > że będziesz mi codziennie do domu przywoził świeże kwiaty. Rozumiesz, czy
    > nadal masz problem z podstawami?

    Panie Przemysławie, Pan jest jak Lepper, uprawia Pan monolog, a skoro tak to
    niech Pan pogada z misiem, lepiej Panu zrobi, i może Pan spokojniej
    zaśnie...
    Po co mi pan z tą umową wyjeżdza. Po jasną cholerę, Pan nadal smuci o jej
    warunkach i że nie ma w niej limitu pasma tylko limit transferu. Albo jest
    Pan wstanie rozważyć problem pomijając jej pryzmat albo niech Pan skończy
    wątek....

    > No to Cię zmartwię. Zerknij sobie na dowolnych dużych providerów np. w
    USA.
    > Nie mówiąc o DataCenter.

    Wiesz, problem ziomków podobnych Pana, co lubią zerkać, nie jest moim
    problemem.
    Pan Panie Przemku, lubi sobie zerkać, ja wolę myśleć i rozważać, a swoje
    rozważania prezentowac na takim oto forum publicznym (choć robię to żadko).

    > Z ciekawości - co to 'koment'?

    Napisze ponownie - komnent=komentarza ale nie mógł Pan tego wydedukować,
    tylko musiał Pan zapytać.

    Marcin Kapski

  • 42. Data: 2004-05-31 23:31:25
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

    > A co to ma do rzeczy, za co Ty płacisz?

    Wytłumaczę na jabłkach.
    masz przed sobą kosz jabłek. I teraz:
    zasiada przed koszem dowolna ilość jedzących ktorzy jedzą jabłka.
    Albo jedzą je wolno (szybkość jedzenia limitowana w czasie)
    albo jedzą z dowolną prędkościa (czytaj wpierdalają jak stado bawołów)
    i nagle muszą przestać bo ilosć zjedzonych jabłek jest limitowana w czasie.

    zasadniczy wpływ na rowiązanie oraz na cenę usługi jedzenia jabłka, ma
    szerokość kosza (ilość jedzących na raz musi być odpowiednia - tutaj
    analogia do serwera), oraz fakt czy ja jako dostawca usługi jedzenia jabłek
    płacę za szybkość ich dostarczania czy za ilość w jednostkach czasu.

    jesli płacę za szybkość powinieniem sprzedawac z limitem szybkości jedzenia.
    Jeśli płacę za ilość to również powinienem sprzedawać ilościowo w czasie.

    To o czym toczy się ta dyskusja tyczy się tych dwóch rozwiązań, choć Pan
    Przemek raczej nie potrafi sobie wyobrazić wolnego jedzenia jabłek bo od
    dziecka pamięta pewną umowę gdzie "tak nie pisało" i zawsze jadł jabłka
    licząc ile zje w jednostce czasu.

    Wracając do tematów hostingu.
    żle Pan sobie policzył te 10 kbit ale to nieważne.
    I trochę dziwnie Pan wyobraża sobie "wiszące" procesy apacha.
    Owszem przy limitowaniu łącz, wiszą one trochę dłużej, jednak wydajny serwer
    i sprawne kolejkowanie pakietów oraz odpwiednie ograniczenia dot, virtualek,
    w dużej mierze niwelują ten problem.
    Klient zawsze ma dostepny serwis, choć momentami ściąganie grafik(bo na tym
    wiszą w/w procesy) moze trwać długo. Dopłaci gdy uzna że prędkość działania
    jego stron jest zła.
    W rozwiązaniu limitu transferów, nagle serwis najzwyczajniej w świecie jest
    blokowany, co wg. mnie jest niedopuszczalne dla klienta.

    Marcin Kapski

  • 43. Data: 2004-06-01 01:53:19
    Od: "Mr.FX" <m...@s...clan.pl>

    [...] c) taki sposob
    > rozliczenia bardzo zacheca providera do wygenerowania "dodatkowego"
    > ruchu - i klient nie jest w stanie tego nawet odkryc, chocby wszelkie
    > logi recznie przegladal. Taki ruch oczywiscie nie jest zadnym
    > obciazeniem dla providera.

    Bardzo słuszna uwaga w przeciwieństwie do pozostałej części
    tej dyskusji. Dodałbym d) gdzie konkurencja, lub ktoś komu
    zależy może przy pomocy np. wirusa czy trojana wygenerować
    niechciany ruch. Albo przypadek niesprawnego cudzego proxy,
    które zacznie indeksować w nieskończoność to czego ICP sobie
    nie życzy. Czy firmy hostingowe gotowe są pomóc w takich
    przypadkach w rozwiązaniu problemu, czy rozwiązują umowę?

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 44. Data: 2004-06-01 05:38:54
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin Kapski <a...@b...plnospam> wrote:

    > niby dlaczego ?

    A niby jakim cudem ma mieć jakąkolwiek gwarancję pasma?

    > Panie Przemysławie, Pan jest jak Lepper, uprawia Pan monolog, a skoro tak to
    > niech Pan pogada z misiem, lepiej Panu zrobi, i może Pan spokojniej
    > zaśnie...

    A prosiłem, że z osobistymi wycieczkami, to nie tutaj. Chyba czas skończyć
    tę Twoją 'radosną tfurczość'.

    > Wiesz, problem ziomków podobnych Pana, co lubią zerkać, nie jest moim
    > problemem.

    Nie jestem żadnym 'ziomkiem'.

    > Pan Panie Przemku, lubi sobie zerkać, ja wolę myśleć i rozważać, a swoje
    > rozważania prezentowac na takim oto forum publicznym (choć robię to żadko).

    'Rzadko'.

    > Napisze ponownie - komnent=komentarza ale nie mógł Pan tego wydedukować,
    > tylko musiał Pan zapytać.

    Lubię się czepiać.
    Niniejszym kończę, bo skończyła się w Twojej wypowiedzi merytoryka, a
    zaczęło mało kulturalne obrażanie rozmówcy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 45. Data: 2004-06-01 08:14:25
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    d...@w...sobie.to wrote:

    > No, a jak telefonujesz i placisz za polaczenia, to gamonie,
    > czy naciagacze?

    A chciałbys placic za polaczenia przychodzace ?

    > Ty bys wolal placic np. za 4 linie majac tym samym mozliwosc
    > zatelefonowania w 4 miejsca na raz. No jasne, powiedzmy w 4
    > miejsca lokalne - to razem 1920 impulsow dziennie, czyli
    > "tylko" 16.704zl miesiecznie. Drobiazg :)
    >
    > Ja wole zaplacic 30zl miesiecznie i doplacic kiedy gadam.

    No wlasnie, a on musi doplacac gdy do niego dzwonia :)

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 46. Data: 2004-06-01 08:45:01
    Od: -IT- <u...@d...daftland.com>

    [Marcin Kapski]
    > żle Pan sobie policzył te 10 kbit ale to nieważne.
    > I trochę dziwnie Pan wyobraża sobie "wiszące" procesy apacha.

    Moje trzy grosze: nie kompromituj się, bo za 2 lata przeczytasz
    w google swoją twórczość podpisaną nazwiskiem, dowiesz się kogo
    obraziłeś i, jeśli do tego czasu cokolwiek zmądrzejesz, to będzie
    ci wstyd.

    --
    Igor Truszkowski [odpowiadając usuń "devnull" z adresu]
    GCS d- s: a- C++ UBLH++++$ P+>++ L+++@ E--- W+++@ N++ K-

  • 47. Data: 2004-06-01 08:53:33
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

    > Lubię się czepiać.
    > Niniejszym kończę, bo skończyła się w Twojej wypowiedzi merytoryka, a
    > zaczęło mało kulturalne obrażanie rozmówcy.

    Przykro mi ale obrażanie Pan zaczął. A jeśli chodzi o cytowanie, to Pan
    musi się nauczyć po pierwsze cytowac całość wypowiedzi do której sie Pan
    odnosi, a nie ciąć jak Panu wygodniej.
    A po drugie, proszę sobie uświadomić że nie czyta Pan wątków, tylko pisze co
    myśli. W takiej sytuacji rozmowa nie ma sensu.

  • 48. Data: 2004-06-01 08:56:20
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

> [...]
    > w google swoją twórczość podpisaną nazwiskiem, dowiesz się kogo
    > obraziłeś i, jeśli do tego czasu cokolwiek zmądrzejesz, to będzie

    Po pierwsze nie przypominam sobie że przeszliśmy na ty, po drugie - z chęcią
    przeczytam moje wypociny oraz Pańskie na google nawet za 10 lat, i by
    wówczas mniej było krzyskaczy nie znających się na rzeczy na tej grupie, i
    mniej takich co zamiast merytorycznej odpoiedzi prowadzą nieciekawą dyskusję
    nie czytając watków, udowadniając swoją wyższość nad innymi osobami na
    grupie.

  • 49. Data: 2004-06-01 09:21:55
    Temat: Re: "Czarne owce" hostingu...
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@t...pl news:n61uc.13134$vP.3597@news.chello.at

    > Proponuję zrobić listę "czarnych owiec" hostingu:
    > 1. Home.pl (www.home.pl) - wykupuje się limit danych, jeśli regularnie

    Proponuje zrobic czarna liste trolli. Mialbys w niej spore szanse.

    Home.pl jest jednym z najlepszych, o ile nie najlepszymproviderem, widac to
    nie tylko po jakosci samych uslug (tzn hostingu) ale i po dodatkach
    (swietne filtry anty-spamowe) oraz po supporice (chat/telefon 24/dobe)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 50. Data: 2004-06-01 09:41:55
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Marcin Kapski wrote:
> [...]
    > czytając watków, udowadniając swoją wyższość nad innymi osobami na grupie.

    Bardzo ładnie złożył Szanowny Pan samokrytykę, tylko po co jeszcze dalej
    pisać i dalej się publicznie kompromitować? Radzę szklankę zimnej wody na
    ochłodzenie gorącej głowy i nieco więcej pokory.

    Zastanawiam się tylko czemu nie podpisuje się Szanowny Pan jako "Krzyskacz"?

    *PLONK*

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-